Your browser does not support JavaScript!
طراحی سایت فروشگاهی
مشاوره
هزینه
سفارش
خدمات طراحی سایت فروشگاهی

امروز قصد داریم تا خدمات طراحی سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی) لولسا را بیشتر به شما معرفی کنیم. از انواع پلن‌های موجود تا مشاوره، محاسبه هزینه، نمونه کار و هر اطلاعاتی که پیش از سفارش نیاز داشته باشید خواهیم گفت.

مشاوره رایگان طراحی سایت فروشگاهی

پیش از هر چیز، ما به مشتریان محترم خود یک مشاوره تلفنی رایگان ارائه می‌دهیم. این مشاوره به مشتری کمک می‌کند تا بتواند بهتر میان پلن‌ها تصمیم‌گیری کرده و یک شروع خوب را شاهد باشد.

خدمات مشاوره طراحی سایت به صورت تلفنی صورت می‌گیرد. برای استفاده از این خدمات تنها نیاز است تا فرم درخواست را تکمیل کنید. سپس از طریق پیامک، ساعت و شماره داخلی برای شما ارسال می‌شود. در زمان مقرر با مشاور خود تماس گرفته و از این خدمات استفاده خواهید کرد.

پیشنهاد می‌شود حتما در فرم سفارش اطلاعات اولیه و توضیحات کاملی برای مشاور خود ارسال کنید. هر چه اطلاعات دقیق‌تری پیش از مشاوره ارائه کنید، ما می‌توانیم بهتر در زمان مشاوره شما را راهنمایی کنیم.

پیشنهاد می‌شود مواردی مانند نمونه‌کار و محاسبه هزینه را به صورت آنلاین در سایت مشاهده کنید. این موارد به صورت انلاین و ۲۴ ساعته در دسترس شما است. اما زمان مشاوره بسیار محدود بوده و باید از آن به صورت بهینه استفاده کرد.

پلن‌های طراحی سایت فروشگاهی

ما در لولسا پلن‌های گوناگونی برای خدمات طراحی سایت فروشگاهی ارائه می‌دهیم. هر کدام از این پلن‌ها ویژگی‌ها و خصوصیات مربوط به خود را دارند. توجه داشته باشید که انتخاب اولیه شما بسیار مهم است، به عبارتی نمی‌توان یک پلن را در آینده به سادگی به پلن سطح بالاتر منتقل کرد. این موضوع هزینه و زمان مورد نیاز را برای شما چندین برابر می‌کند.

می‌توانید جزئیات این پلن‌ها و تفاوتشان با یکدیگر را در صفحه خدمات طراحی سایت فروشگاهی مشاهده بفرمایید:

پلن‌های سئو سایت فروشگاهی

در کنار پلن‌های طراحی سایت، پلن‌های سئو (سئو چیست؟) نیز ارائه می‌شود. می‌توانید به تناسب نیاز، از پلن مناسب سئو استفاده کنید. جزئیات و تفاوت این پلن‌های در صفحه خدمات طراحی سایت لولسا درج شده است و می‌توانید این موارد را جزئی‌تر در آن بخش مشاهده کنید.

توجه داشته باشید انتخاب اولیه پلن سئو بسیار مهم است. سئو امری طولانی و زمانبر بوده و انتخاب پلن اشتباه، زمان شما برای رسیدن به نتیجه مطلوب را به تاخیر می‌اندازد. همچنین این موضوع از نظر هزینه‌ای نیز بسیار به نفع شما است که در ابتدا پلن مناسب را برای این منظور تهیه کنید.

سئو سایت فروشگاهی

اگر در مورد سئو اطلاعات کافی ندارید، به مقاله‌های زیر مراجعه کنید:

پلن‌های امنیت سایت فروشگاهی

در کنار پلن‌های طراحی و سئو، می‌توانید از پلن‌های امنیتی لولسا نیز استفاده کنید. با استفاده از این پلن‌ها می‌توانید یک سایت ایمن برای خود داشته باشید که از خطر هکرها در امان باشد.

امنیت سایت فروشگاهی را هیچ‌گاه دست کم نگیرید. مشخص نیست چه زمانی هکرها به یک سایت حمله می‌کنند، اما پس از حمله، گاهی دیگر دستیابی به سایت امن شاید چندان امکان‌پذیر نباشد. پس از ابتدا نگرانی‌های آینده را برطرف کنید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه خدمات طراحی سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی) در لولسا به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته محاسبه می‌شود. در بخش محاسبه هزینه می‌توانید هزینه پلن‌ها مختلف طراحی سایت را مشاهده کنید. همین هزینه در زمان طراحی سایت برای شما محاسبه خواهد شد. کلیه تعرفه‌ها با در نظر گرفتن ارائه بهترین کیفیت خدمات تعیین شده است. قیمت‌های اعلام شده مقطوع اما کاملا رقابتی اعلام شده‌اند.

جهت مشاهده هزینه‌ها به صفحه محاسبه هزینه مراجعه فرمایید:

خرید هاست و دامنه سایت فروشگاهی

خرید هاست و دامنه سایت فروشگاهی بر عهده مشتری است. شما می‌توانید از هر مجموعه‌ای اقدام به خرید کنید. تنها نیاز است تا جدیدترین نسخه PHP روی هاست شما پشتیبانی شود. توجه کنید که تنها هاستینگ‌های با پنل Cpanel قابل استفاده خواهد بود. بهتر است در خرید هاستینگ و دامنه دقت کنید و از هاست‌های با کیفیت بالا استفاده کنید. سرعت سایت شما به میزان زیادی وابسته به سرعت هاستینگ شما است.

دامنه سایت فروشگاهی

همچنین برای ثبت دامنه نیز پیشنهاد می‌کنیم به مقاله زیر مراجعه کنید:

همچنین می‌توانید از ابزار بررسی دامنه (whois) لولسا برای امکان ثبت دامنه استفاده کنید:

نمونه‌کار طراحی سایت فروشگاهی

ما در لولسا کلیه نمونه‌کارها را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان محترم قرارداده‌ایم. می‌توانید با مراجعه به بخش نمونه‌کارها، از سایت‌های طراحی شده توسط لولسا دیدن فرمایید:

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

سفارش خدمات طراحی سایت فروشگاهی در لولسا به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد. کلیه اطلاعات مورد نیاز برای طراحی سایت از طریق فرم سفارش دریافت می‌شود. توجه داشته باشید که ملاک طراحی، اطلاعاتی است که در فرم سفارش ارسال می‌کنید. این اطلاعات با پلن درخواستی شما همخوانی داشته باشد. به عبارتی مواردی که می‌خواهید در سایت شما طراحی شود، در پلن طراحی وجود داشته باشند. هر چه اطلاعات سفارش را دقیق‌تر تکمیل کنید، نتیجه نهایی بهتری دریافت خواهید کرد.

شما می‌توانید انواع قالب‌های پیشنهادی سایت که می‌توانند بهترین تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری را در اختیار کاربرانتان می‌گذارند استفاده کنید. ما در لولسا بهترین قالب‌های فروشگاهی را به شما معرفی می‌کنیم. تمامی قالب‌ها و پلاگین‌ها با نام و اطلاعات شما خریداری می‌شود و شما مالک همیشگی آنها خواهید بود.

مقاله‌های تکمیلی برای اطلاعات بیشتر:

نمونه قرارداد طراحی سایت فروشگاهی

در لولسا می‌توانید انواع نمونه قرارداد طراحی سایت را به صورت آنلاین و پیش از ثبت سفارش مشاهده کنید. توجه داشته باشید که ثبت قرارداد صرفا بر اساس نمونه ارائه شده توسط لولسا انجام می‌شود و امکان عقد قرارداد با فرمت دیگر نخواهد بود. می‌توانید در این بخش نمونه قرارداد خدمات طراحی سایت فروشگاهی لولسا را مشاهده کنید:

سیستم مدیریت محتوا سایت فروشگاهی

ما در لولسا خدمات طراحی سایت را بر اساس سیستم مدیریت محتوای (CMS) وردپرس (Wordpress) ارائه می‌دهیم دلایل مختلفی برای انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا وجود دارد.

سیستم مدیریت محتوا سایت فروشگاهی

برای اطلاع بیشتر درباره علت انتخاب وردپرس می‌توانید به مقاله‌های زیر مراجعه کنید:

استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس در طراحی سایت فروشگاهی

برای بخش فروشگاه ما از ووکامرس (Woocommerce) استفاده می‌کنید که بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ووکامرس در طراحی سایت فروشگاهی