Your browser does not support JavaScript!
ارسال ایمیل با کیوآرکد
سفارش
سایر خدمات کیوآرکد
خدمات ارسال ایمیل با کیوآرکد

ارسال ایمیل با استفاده از کیوآرکد (Qr Code) می‌تواند روند فروش یک شرکت را تغییر دهد. به جای آنکه از افراد بخواهید به شما ایمیل بزنند و این موضوع بر اثر شلوغی به تعویق بیافتد، این کار را با استفاده از خدمات جدید لولسا به صورت اتوماتیک انجام دهید.

خدمات ارسال ایمیل با qrcode

برخی از کسب و کارها برای فروش محصولات یا دریافت اطلاعات محصول راهکار ارسال ایمیل را در پیش می‌گیرند. آنها از کاربران خود می‌خواهند تا برای ارسال درخواست به آنها ایمیل بزنند. متن این ایمیل‌ها معمولا ثابت بوده و تقریبا تمامی افراد باید یک کار ثابت را انجام دهند. اما چرا اینکار ثابت را هوشمند و اتوماتیک نکنیم؟ مثلا یک ایمیل با متن ثابت، عنوان (subject) ثابت و ارسال به آدرس ایمیل مشخص را چرا اتومات نکنیم؟

برای همین دلیل بود که ما این خدمات جدید را به لیست خدمات لولسا اضافه کردیم. اکنون می‌توانید متن، ادرس ایمیل و عنوان را در کیوآرکد ثبت کنید، کاربران با اسکن به اپلیکیشن ارسال ایمیل وارد می‌شوند و تنها کافی است که اقدام به زدن دکمه send کنند. به همین سادگی اینکار را می‌توان به صورت اتوماتیک انجام داد.

اگر بخواهیم از ویژگی‌های این خدمات بگوییم، احتمالا دو موضوع است که مورد توجه شما قرار خواهد گرفت:

  • دائمی بودن و بدون تاریخ انقضا: کیوآرکدهای ساخته شده برای همیشه فعال بوده و هیچگاه منقضی نمی‌شوند.
  • امکان طراحی با لوگو: می‌توانید با ثبت سفارش خدمات حرفه‌ای کیوآرکد را با ثبت لوگو روی آن دریافت کنید. این نوع کیوآرکدها معمولا بیشتر مورد توجه افراد قرار می‌گیرند و اسکن بیشتری جذب می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با کیوآرکدها بد نیست به مطالب زیر مراجعه کنید:

کیوآرکد

سفارش کیوآرکد ایمیل

برای سفارش و خرید یک کیوآرکد (qrcode) ایمیل، دیدن نمونه و اطلاع از هزینه خدمات، تنها کافی است تا به صفحه این خدمات در سایت ما مراجعه کنید:

سایر خدمات طراحی کیوآرکد: