Your browser does not support JavaScript!
خدمات طراحی کیوآرکد ایونت
سفارش
سایر خدمات طراحی کیوآرکد
طراحی کیوآرکد (Qr code) ایونت

خدمات طراحی کیوآرکد ایونت (event) یکی از خدمات جدیدی است که به سایت لولسا اضافه شده است. در این بخش می‌خواهیم شما را بیشتر با این خدمات و جزئیات آن آشنا کنیم.

خدمات طراحی کیوآرکد ایونت

با استفاده از خدمات طراحی کیوآرکد ایونت، می‌توانید انواع ایونت‌های خود را به یک کیوآرکد (qr code) تبدیل کنید. شما می‌توانید در کیوآرکد مواردی همچون عنوان ایونت، تاریخ و ساعت آغاز ایونت، تاریخ و ساعت پایان آن، توضیحات و حتی لینک لوکیشن (location) آن را ثبت کنید. کاربر پس از اسکن کد، تمامی این اطلاعات را در گوشی تلفن همراه خود خواهد داشت. لذا او هرگز فراموش نخواهد کرد که در ایونت شما شرکت کند.

این ایونت می‌تواند رویدادهای مختلفی باشد. به عنوان مثال برگزاری یک کلاس، همایش، دوره، کارگاه، افتتاحیه و به طور کلی هر نوع مراسمی که فکر آن را بکنید باشد. این خدمات هیچ نوع ممنوعیت درباره موضوع ایونت ندارد.

طراحی کیوآرکد ایونت با لوگو و بدون لوگو

به مانند سایر خدمات طراحی کیوآرکد (qrcode) لولسا، در این خدمات نیز می‌توانید کد را با لوگو و بدون لوگو سفارش دهید. اگر سفارش شما یک کیوآرکد با لوگو و رنگبندی برندتان باشد، خدمات حرفه‌ای و اگر یک کد ساده نیاز دارید، خدمات ساده و ارزان مناسبتان خواهد بود. توجه داشته باشید که این موضوع فقط در شکل ظاهری کد تاثیر دارد و در عملکرد آن هیچ تفاوتی میان کیوآرکدها وجود ندارد.

سفارش طراحی کیوآرکد ایونت

سفارش این خدمات به صورت آنلاین است. پس از ثبت سفارش شما در کمتر از نصف روز کاری کیوآرکد را دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید برای خوانایی بیشتر کد، بهتر است اطلاعات آن حداقل میزان ممکن باشد. هرچه اطلاعات کیوآرکد افزایش پیدا کند، امکان خوانایی آن با دستگاه‌های کمتری وجود دارد.

جهت سفارش این خدمات، مشاهده نمونه و اطلاع از هزینه این خدمات، به لینک زیر مراجعه کنید:

در صورتی که می‌خواهید بیشتر درباره کیوآرکد بدانید، مقاله‌های زیر را حتما مطالعه کنید: