Your browser does not support JavaScript!
لولسا متولد شد

لولسا متولد شد! با سلام و عرض ادب خدمت همه شما همراهان و دوستان عزیز، در ادامه روند رو به جلو تیم طراحی و تبلیغات آگرین، لولسا به عنوان مرحله بعدی آگرین پا به هستی گذاشت. پندین و چند ماه بررسی و برنامه ریزی کردیم تا تصمیم گرفتیم، لولسا برای مرحله آتی انتخاب شود. پروژه لولسا، از چندین ماه قبل موضوع اصلی بحث ها و بررسی های اعضای تیم طراحی و تبلیغات آگرین بود. پس از بررسی جوانب امر تصمیم بر راه اندازی این پروژه گرفتیم.

لولسا چیست؟

لولسا مرحله بعدی حرکت تیم طراحی و تبلیغات آگرین است. این پروژه با دامنه www.levelsa.com راه اندازی شده است. در صورتی که از این دامنه بازدید کنید، وب سایت آگرین سابق را مشاهده خواهید کرد. اگر کمی به آدرس این دامنه توجه کنید، این نام از دو بخش تشکیل شده است: LEVELS و A. می خواهیم در همه سطوح در حد سطح A فعالیت داشته باشیم. لولسا مرحله ای از پیشرفت آگرین است که می خواهیم به ان برسیم. مرحله ای که خصوصیات مربوط به خود را دارد.

خصوصیات لولسا

پروژه لولسا در دو بخش تاثیر گذار خواهد بود: بخش مربوط به تیم طراحی و تبلیغات، و بخش مربوط به مشتریان.

در بخش مربوط به تیم طراحی و تبلیغات، لولسا قرار است همه چیز را به سطح گرید A برساند. به زودی تجربه کاربری و رابط کاربری وب سایت تقویت شده و بسیار ساده تر و جذاب تر خواهد شد. خدمات ارائه شده نیز افزوده نمی شوند، مگر آنکه خدمات جدید را بتوانیم در سطح A در اختیار مشتریان خود بگذاریم. خدمات فعلی نیز همه تقویت شده و با بهترین کیفیت این خدمات به مشتریان ارائه خواهند شد. بخش مربوط به خدمات کاربران، سیستم تیکت و سفارش سایت نیز تقویت خواهند شد و سیستم مربوط به مشتریان و سفارش، توسعه بسیار زیادی پیدا خواهد کرد.

بخش مربوط به مشتریان، مربوط به سطح مشتریانی است که از این پس می توانیم نیازهایشان را برآورده سازیم. از آنجایی که قصد داریم خدماتی با بهترینن کیفیت به مشتریانمان ارائه دهیم، لذا از این پس تنها مشتریانی که دید رو به جلو دارند می توانیم همکاری داشته باشیم. خدمات با کیفیت پایین به هیچ عنوان ارائه نخواهند شد. ما می خواهیم حرفه ای ترین کار را انجام دهیم، پس نیاز به مشتریانی داریم که به حرفه ای ترین حالت به خدمات طراحی و تبلیغات نگاه کنند.
این موضوع به معنی امکانات مالی بالای مشتریان نمی باشد. دید رو به جلو، از منظر ما نگاه صحیح و به روز است به تبلیغات و طراحی. دیدی که می خواهد به روز باشد، می خواهد تبلیغات جدید و خلاقانه داشته باشد، دیدی که می خواهد پیشرفت کند، نه آنکه کپی از دیگران باشد و یا در سطح تبلیغات بازاری باشد.

در تمامی سطوح می خواهیم بهترین باشیم،

به همین خاطر، آگرین تمامی چیزی است که برای طراحی و تبلیغات نیاز دارید.

با احترام،

تیم طراحی و تبلیغات لولسا