Your browser does not support JavaScript!
افزوده شدن چند بخش به سایت لولسا

با سلام خدمت شما دوستان عزیز، همان طور که پیش از این هم به شما گفته بودیم، لولسا همواره تلاش دارد تا امکانات خود را برای کاربران محترم سایت، افزایش و بهبود دهد. از همین رو، چند بخش و امکان جدید در سایت لولسا راه اندازی شده است.

تبلیغات در سایت

اگر شما هم قصد دارید در سایت لولسا تبلیغ کنید، از این پس این امکان برای شما فراهم شده است و می توانید از یکی از شیوه های تبلیغی در سایت لولسا استفاده کنید و بنر های تبلیغاتی خود را در سایت ما قرار دهید. به همین منظور بخشی به منوی کاربری وب سایت افزوده شده است که توسط آن می توانید برای سفارش تبلیغات اقدام فرمایید.

قابلیت دانلود مطالب به صورت PDF

برای راحتی هر چه بیشتر خوانندگان سایت، تصمیم گرفتیم تا امکان دانلود مطالب به صورت PDF را برای شما عزیزان فراهم آوریم. این امکان در حال حاضر به صورت آزمایشی فعالیت می کند و پیشاپیش در صورت بروز مشکل از شما عذر خواهی می کنیم. تلاش داریم این بخش را هر چه زودتر به صورت نهایی و کامل در آوریم تا بتواند برای شما عزیزان مفید تر واقع گردد.

افزایش سرعت سایت

در این بخش با توجه استفاده از افزونه ای جدید نوشته شده توسط تیم طراحی و تبلیغات لولسا، می توانید وب سایت لولسا را سریع تر از گذشته مشاهده کنید. سایت به صورت کامل کمپرس شده است تا از هر گونه گرفته شدن زمان کاربران محترم جلو گیری شود.

امیدواریم این امکانات، برای شما عزیزان بتوانند سایتی بهتر فراهم کنند و بتوانید حداکثر استفاده را از خدمات ما داشته باشید.

باز هم می گوییم، لولسا خدمات بسیار زیادی را برای شما کاربران محترم در نظر گرفته است و در آینده ای بسیار نزدیک، خدمات دیگری نیز به سایت لولسا افزوده خواهد شد.

باز هم به ما سر بزنید

با تشکر و قدردانی از شما دوستان

تیم طراحی و تبلیغات لولسا