Your browser does not support JavaScript!
انتشار کتاب طراحی لوگو

کتاب طراحی لوگو، هر آنچه باید درباره طراحی لوگو بدانیم، توسط تیم طراحی و تبلیغات لولسا ترجمه و برای دانلود روی وب سایت این تیم طراحی و تبلیغاتی قرار گرفته است.

کتاب طراحی لوگو

این کتاب به صورت رایگان برای دانلود در قسمت دانلود سایت تیم طراحی و تبلیغات لولسا قرار گرفته است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این بخش، کتاب را به صورت رایگان دانلود نمایند. همچنین صاحبان وب سایت ها، وبلاگ ها، اپلیکیشن ها و کتابخانه های آنلاین می توانند، این کتاب را باز نشر دهند. جهت باز نشر این کتاب تنها از این عزیزان درخواست داریم تا بابت این کتاب هیچ هزینه ای از مخاطبین خود دریافت نمایند و همچنین حقوق معنوی مولف را رعایت نمایند. به جز این موارد هیچ گونه محدودیتی جهت بازنشر این کتاب وجود ندارد.

کتاب طراحی لوگو، چهارمین کتاب الکترونیکی منتشر شده توسط تیم طراحی و تبلیغات لولسا می باشد. در تهیه و تولید این کتاب ها با این سیاست پیش رفته ایم که هیچ گونه هزینه ای جهت دریافت کتاب ها برای مخاطبین خود دریافت نماییم، تا تمامی افراد بتوانند به صورت رایگان و با فرصتهای برابر به فراگیری بپردازند.

کتاب های دیگری نیز در دست آماده سازی داریم که در روزها و هفته های آتی، انها نیز منتشر خواهند شد.

تبلیغ در کتاب ها

در بخش انتهایی کتاب ها، قصد داریم بخشی با عنوان تبلیغات اسپانسر های کتاب راه اندازی کنیم. اگر شما قصد دارید در این بخش اسپانسر تهیه کتاب ها شوید و تبلیغات مربوط به شما در کتاب ها قرار گیرند، می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، با ما ارتباط بر قرار کنید و شرایط و نحوه تبلیغ و اسپانسرشیپ کتاب ها مطلع شوید. تلاش ما در این است با کمک های اسپانسر ها، هزینه های تهیه و تولید کتاب ها را بتوانیم از میان برداریم تا این روند را برای همیشه ادامه دهیم و مخاطبین جهت مطالعه و فراگیری مجبور به پرداخت هزینه ای نباشند.

با تشکر از توجه شما،

تیم طراحی و تبلیغات لولسا