Your browser does not support JavaScript!
افزوده شدن خدمات برندینگ و بازاریابی

با سلام خدمت شما دوستان گرامی، بعد از یک وقفه کوتاه مدت در وبلاگ امروز با یک خبر جدید برای شما عزیزان آمده ایم. قول داده بودیم که همواره خدمات لولسا را به روز و بهتر و کاملتر کنیم و بر روی قول خودمان ایستادیم. خدمات جدیدی که از این پس می توانید از طریق وب سایت لولسا از آنها بهره مند شوید یک مجموعه بزرگی است از خدمات. خدمات برندینگ و بازاریابی لولسا از این پس به عنوان یکی از مهترین و در حال حاضر جدیدترین خدمات ما برای شما فعال خواهد بود. 

خدمات برندینگ و بازاریابی

خدماتی همچون طراحی برندبوک، مشاوره برند و نگهداری و به روز رسانی شبکه های اجتماعی، سه زیر مجموعه فعال شده ی این بخش از خدمات لولسا می باشند. برای شرکت ها و برندهایی که قصد تقویت و یا برند سازی دارند، مشاوره و طراحی برند بوک یکی از مهمترین امور است. همچنین نگهداری و به روز رسانی شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای فروش، می تواند در بهبود وضعیت کسب کار بسیاری از افراد مفید باشد. لذا با توجه به این موارد، افزوده شدن خدمات برندینگ و بازاریابی، باید اتفاق می افتاد که خوشبختانه این موضوع پیش از سال ۲۰۱۷ میلادی برای میسر شد.

اگر شما هم یکی از کسانی باشید که لولسا را دنبال می کند، به خوبی می دانید، بهتر شدن و گسترش خدمات، موضوعی است که همواره در لولسا رعایت می شود. پس بر اساس همین منوال و با توجه به خدماتی که مد نظر داریم به زودی آنها را نیز ارائه کنیم، در آینده بسیار نزدیک، می توانید منتظر خدمات بسیار بیشتر و گسترده تری از سوی تیم طراحی و تبلیغات لولسا باشید.

پس لطفا اگر فکر می کنید که خدمات نیاز دارید که هنوز در آگرین وجود ندارد، با مراجعه به بخش پیشنهادات و انتقادات سایت لولسا، ما را از آنها با خبر سازید، تا برای شما این خدمات را فراهم سازیم.

با تشکر از شما دوستان عزیز

تیم طراحی و تبلیغات لولسا