Your browser does not support JavaScript!
پروژه آموزشی جدید لولسا

با سلام، اگر شما هم از مخاطبین و طرفداران وب سایت لولسا باشید، به خوبی می دانید آگرین همیشه تلاش کرده است خدمات جدید و بهتری برای مخاطبین خود ایجاد کند. اینبار هم مشغول پروژه ای جدید هستیم.

پروژه آموزشی جدید لولسا

همان طور که متوجه شدید این پروژه جنبه آموزشی دارد. اما دیگر چه می توانیم به شما بگوییم؟ تلاش می کنیم کمی سورپرایزتان کنیم. پس اطلاعات کمی به شما می دهیم تا زمان رونمایی سورپرایز بشوید.

اطلاعات پروژه

اما انقدر ها هم فکر نکنید هیچ اطلاعاتی به شما نمی دهیم تا روز رونمایی. ابتدا در مورد زمان رونمایی از این خدمات باید به شما بگوییم که قصد داریم در بهار 1396 این پروژه را به دست شما برسانیم.

اطلاعات دیگری که در باره پروژه می توانیم بدهیم این است که بدانید این پروژه روی دامنه اگرین نخواهد بود و دامنه ای جداگانه خواهد داشت. پس احتمالا پروژه بزرگی است!

مخاطبین این پروژه نیز در سطح بین المللی خواهند بود و تنها به کاربران ایرانی کار ما ختم نخواهد شد.

با این توضیحات بیایید ببینیم چه اطلاعاتی داریم: پروژه آموزشی است، در بهار 1396 رونمایی خواهد شد، دامنه ای جداگانه دارد، مخاطبین ان بین المللی خواهند بود. اما خود پروژه چه خواهد بود؟

کمی صبر کنید تا زمان رونمایی

ما ماه ها است که بر روی این پروژه تحقیق و بررسی کردیم و تلاش داریم انرا به بهترین شیوه ممکن در اختیار شما قرار دهیم، پس اندکی صبر داشته باشید تا بتوانیم برای شما مفید تر باشیم.

با تشکر

تیم طراحی و تبلیغات آگرین