Your browser does not support JavaScript!
طراحی قالب جدید برای سایت

با سلام خدمت همه شما دوستان گرامی، پس از گذشت چند ماه از استفاده از قالب فعلی وب سایت لولسا، تصمیم گرفتیم این قالب را باز هم تغییر بدهیم. دلایل این تغییر هم زیاد بودند، از افزایش سرعت تا کیفیت بهتر تا قابلیت برای خدمات جدید.

قالب جدید وب سایت لولسا

قالب فعلی سایت لولسا، توانست برای ما و کاربران امکانات زیادی فراهم کند. قالب نسبتا با حجم پایینی بود که توانست مخاطبین خود را به دست بیاورد. اما کار در جایی مانند اینترنت که در آن همه چیز در کسری از ثانیه تغییر می کند نیازمند این است که بدانیم کجا و چه تغییراتی را اعمال کنیم تا از تکنولوژی عقب نمانیم و مخاطبین نیز جذب شوند.

به همین دلیل شروع کردیم به طراحی قالبی جدید برای سایت. همانطور هم که از صحبت های بالا احتمالا متوجه شدید، حرف از امکانات جدیدی است که قرار است به سایت اضافه شود. بله! قرار است امکانات جدیدی باز هم به سایت لولسا اضافه شود. و قالب بعدی با شروع به کار برخی از این امکانات رونمایی خواهد شد. در حال حاضر طراحی UX و UI انجام شده است و مشغول بررسی قالب و سبک کردن حجم آن هستیم.

این قالب از جدیدترین تکنولوژی های طراحی وب استفاده خواهد کرد و شما با قالبی روبرو خواهید بود که به کلی سویه ای به آینده دارد. همچنین اولویت در طراحی این قالب را برای دستگاه های موبایلی قرار داده ایم را که بیشتر کاربران وب سایت ها رو به استفاده از این دستگاه ها برای مشاهده وب سایت آورده اند و مهم است که نیازشان برای وب گردی (در اینجا آگرین گردی) به خوبی و با کیفیت بر طرف شود.

زمان رونمایی از قالب جدید

قالب جدید در بهار سال 1396 رونمایی خواهد شد. البته بیشترین تلاش بر این است که در نیمه اول فروردین ماه موفق به این کار شویم، ولی در صورت نیاز به بررسی های بیشتر، قالب جدید حداکثر تا پایان فروردین ماه تکمیل و بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

می خواهیم با سال جدید، لباسی نو و جدید تن سایت لولسا کنیم.

با تشکر از شما دوستان که همیشه یاور و یار ما بودید

تیم طراحی و تبلیغات لولسا