Your browser does not support JavaScript!
خدمات طراحی پوستر
سفارش
محاسبه هزینه
نمونه‌کار

طراحی پوستر (Poster) یکی از اولین خدماتی بود که ما در لولسا برای مشتریان خود ارائه کردیم. در این بخش می‌خواهیم کمی دقیق‌تر و کاملتر شما را با این خدمات و جزئیات آن آشنا کنیم.

طراحی پوستر

افراد برای نیازهای گوناگونی نیاز به طراحی پوستر دارند. پوستر تبلیغاتی، آموزشی، فرهنگی و غیره و غیره همه این موارد را ما تحت عنوان یک خدمات گردآوری کرده‌ایم. همچنین شاخه‌های فعالیت بسیار گسترده هستند. فردی ممکن است برای یک فروشگاه لباس، دیگری برای یک موسسه آموزشی و فردی دیگر برای معرفی یک برند جدید نیاز به طراحی پوستر داشته باشد.

طراحی پوستر

ما برای تمامی شما عزیزان این خدمات طراحی پوستر را ارائه می‌دهیم. اما شاید بد نباشد به چند ویژگی این خدمات اشاره کنیم:

  • نمونه کار خدمات در لولسا به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان است
  • محاسبه هزینه خدمات به صورت آنلاین در لولسا صورت می‌گیرد
  • ثبت سفارش طراحی پوستر در لولسا نیز کاملا آنلاین است
  • می‌توانید پیش از ثبت سفارش نمونه قرارداد طراحی پوستر لولسا را نیز مشاهده کنید (نمونه قرارداد طراحی پوستر)

هزینه خدمات طراحی پوستر

پیش از هر چیز یک موضوع را فراموش نکنید: موضوع پوستر هیچ تفاوتی در هزینه آن ندارد. شما برای هر موضوعی که بخواهید می‌توانید از قیمتی یکسان و رقابتی استفاده کنید. همانطور که در بخش قبل ذکر شد، تعرفه‌های این خدمات در لولسا به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار دارد.

سفارش خدمات طراحی پوستر

برای سفارش طراحی پوستر نیاز است ابتدا شما اطلاعاتی را آماده و برای ما ارسال کنید. به عنوان مثال ممکن است بخواهید متن یا اطلاعات تماس در پوستر قرار بگیرد. ممکن است بخواهید لوگو شما در پوستر درج شود، یا حتی بخواهید پوستری ارسال کنید که کار شما مشابه آن باشد. شاید بخواهید رنگ  مشخصی در پوستر استفاده شود. ارسال تمامی اینها را ما از طریق سایت امکان‌پذیر کردیم. شما به سادگی تمامی این موارد را یکجا در بخش سفارش برای ما ارسال می‌کنید.

توجه: در ارسال اطلاعات سفارش دقت کافی کنید. توجه داشته باشید طراح پوستر، متخصص در گرافیک است و نه در شاخه و کسب و کار شما. او تنها اطلاعاتی که برای طراحی پوستر دارد، همان‌هایی است که در فرم سفارش ارسال می‌کنید. پس اطلاعات کامل و گویایی برای طراح ارسال نمایید تا بهترین نتیجه را حاصل کنید. برای ثبت سفارش به لینک زیر مراجعه نمایید:

خدمات تکمیلی

در کنار خدمات طراحی پوستر، لولسا مجموعه گوناگونی از خدمات طراحی گرافیک را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله می‌توان به خدمات زیر اشاره کرد:

مقالات طراحی پوستر

ما در لولسا مقالات آموزشی مختلفی را در خصوص طراحی پوستر برای مخاطبین خود قرار داده‌ایم. این مقالات بیشتر جنبه آموزشی داشته تا چه برای طراحان گرافیک و چه افرادی که می‌خواهند از این خدمات استفاده کنند مفید واقع شود. برخی از این مقالات را می‌توانید در زیر مشاهده بفرمایید: