Your browser does not support JavaScript!
کیوآرکد تماس تلفنی
سفارش
سایر خدمات کیوآرکد
خدمات کیوآرکد تماس تلفنی

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که با کیوآرکد (Qrcode) تماس تلفنی بگیرید؟ شاید شنیدن این موضوع در ابتدا برایتان کمی عجیب باشد. ما در لولسا خدماتی برای این موضوع طراحی کردیم که کاربردی خاص از کیوآرکد را به شما می‌دهد.

خدمات کیوآرکد برای تماس تلفنی

از کیوآرکد (qr code) استفاده‌های گوناگونی می‌شود. ممکن است از آن برای یک لینک، اطلاعات تماس، یک تصویر، ویدئو، متن، اتصال به وای فای و غیره استفاده شود. یکی از کاربردهای دیگر کیوآرکد، انجام تماس تلفنی است. برای آشنایی بیشتر بگذارید با یک مثال شروع کنیم.

فرض کنید شما می‌خواهید مشتریانتان مستقیما با شما تماس بگیرند. می‌خواهید این تماس هر چه سریعتر انجام شده و کمترین درنگی از سوی افراد صورت نگیرد. بهترین کار چیست؟ شماره تلفن را به آن‌ها بدهید؟ خیر! این راه کمی طولانی است. بهتر نیست یک کیوآرکد را اسکن کنند و مستقیما با شما تماس بگیرند؟ حتی نیاز به ذخیره تلفن شما و طولانی شدن روند تماس نیز در این شیوه وجود ندارد. تنها کافی است تا کد اسکن شده و افراد تماس خود را برقرار کنند.

همین نیاز باعث شد تا ما خدمات کیوآرکد تماس تلفنی را راه‌اندازی کنیم. دیگر تماس مشتریان با شما از این ساده‌تر نمی‌توانست باشد.

تماس با کیوآرکد

شاید بد نباشد به چند ویژگی این خدمات اشاره کنیم:

  • کیوآرکدها دائمی بوده و منقضی نمی‌شوند. تفاوتی ندارد چند سال از ساخت کیوآرکد شما بگذرد، کد شما نه منقضی می‌شود و نه نیاز به هزینه اضافی شارژ دارد. یکبار برای همیشه یک کد دائمی خواهید داشت.
  • کیوآرکد را می‌توانید به صورت ساده یا حرفه‌ای سفارش دهید. اگر می‌خواهید روی کیوآرکد لوگو شما نقش ببندد و در طراحی آن از رنگبندی سازمانی شما استفاده شود، کیوآرکد حرفه‌ای برایتان مناسب است. در کیوآرکد ساده، کد به صورت مشکی رنگ و ساده در اختیارتان قرار می‌گیرد.
  • ساخت کیوآرکد در کوتاهترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. تنها کمتر از چند ساعت پس از ثبت سفارش، کیوآرکد ساخته شده و تست شده برایتان ارسال می‌شود.

برای ثبت سفارش، دیدن نمونه و مشاهده هزینه‌ خدمات طراحی این نوع کیوآرکد به لینک زیر مراجعه کنید:

ما تلاش خواهیم کرد تا این خدمات را هرچه بیشتر و با کیفیت بالاتر توسعه دهیم.