Your browser does not support JavaScript!
خدمات کیوآرکد عکس
سفارش
سایر خدمات کیوآرکد
خدمات کیوآرکد عکس

خدمات طراحی و ساخت عکس و تصویر به تازگی به جمع خدمات لولسا اضافه شده است. این خدمات می‌تواند به شما کمک کند که برای انواع تصاویر خود یک کیوآرکد دائمی و همیشگی بسازید. برای آشنایی بیشتر با این خدمات در ادامه همراه ما باشید.

خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد عکس

استفاده از کیوآرکد (qr code) بسیار افزایش پیدا کرده است. این روزها تقریبا جایی نیست که با کیوآرکد روبرو نشویم. اما برخلاف حالت‌های عمومی و ساده مانند کیوآرکد لینک، گاهی نیاز به چیزهای بیشتری داریم. یکی از این موارد تبدیل عکس و تصویر به کیوآرکد است. همین موضوع سبب شد تا لولسا خدمات جدید خود را راه‌اندازی و معرفی کند.

از جمله ویژگی‌های این خدمات می‌توان به دائمی و همیشگی بودن آن اشاره کرد. به عبارتی شما یکبار و برای همیشه از تصویر خود کیوآرکد خواهید ساخت و نیاز نیست سالانه آن را شارژ کنید. این کیوآرکد هیچ‌گاه منقضی نخواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خدمات کیوآرکد (qrcode) تصویر لولسا امکان ساخت کیوآرکد با لوگو است. شاید شما هم دوست داشته باشید روی کیوآرکدتان لوگو برند درج شود. به سادگی می‌توانید با سفارش خدمات حرفه‌ای چنین کاری را انجام دهید.

همه آنچیزی که فکر می‌کردید از یک خدمات در خصوص کیوآرکد برایتان لازم است را ما برایتان فراهم آورده‌ایم. این خدمات در سریعترین زمان ممکن ارائه شده و شما صاحب یک کیوآرکد (qrcode) خواهید شد.

سفارش خدمات کیوآرکد عکس

برای سفارش این خدمات، مشاهده نمونه و اطلاع از هزینه تنها کافی است تا به صفحه این خدمات در سایت لولسا مراجعه کنید:

ما در لولسا خدمات متنوعی در حوزه طراحی و ساخت کیوآرکد به شما ارائه می‌دهیم. برای آشنایی بیشتر با این خدمات به صفحات زیر مراجعه کنید:

اگر درباره کیوآرکد اطلاعات کافی ندارید و می‌خواهید بیشتر با آن آشنا شوید، جای نگرانی نیست. ما مجموعه‌ای از آموزش‌های کامل درباره کیوآرکد برایتان فراهم کرده‌ایم. برای اطلاعات بیشتر به مقاله‌های آموزشی زیر مراجعه کنید: