Your browser does not support JavaScript!
خدمات کیوآرکد لوکیشن
سفارش
سایر خدمات کیوآرکد
خدمات طراحی کیوآرکد لوکیشن

در گذشته برای اینکه آدرس جایی را به افراد بدهیم، روش‌های سنتی وجود داشت اما امروزه مثلا می‌توانیم لوکیشن را از طریق یک اپلیکیشن برای یکدیگر ارسال کنیم. اما چرا اینکار را ساده‌تر نکنیم؟ مثلا چرا با کیوآرکد لوکیشن را به یکدیگر ندهیم؟ ما در لولسا همین خدمات را برای شما فراهم کرده‌ایم که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

ساخت کیوآرکد لوکیشن

ساخت کیوآرکد (qrcode) لوکیشن نیازمند دو چیز است: دانستن طول جغرافیایی و دانستن عرض جغرافیایی. با دانستن این دو می‌توان یک لوکیشن را در نقشه مشخص کرد. البته قابل توجه است که همه نقشه‌ها دارای یک کیفیت نیستند و برخی دقت بالاتر و برخی دقت پایینتری دارند. به صورت کلی بهتر است شما مبنا را نقشه گوگل قرار دهید. نقشه گوگل می‌تواند به عنوان یک مرجع دقیق دانسته شود که اختلال یا اشتباهات محاسباتی سایر نقشه‌ها را ندارد. پس برای چک کردن طول و عرض جغرافیایی، فقط گوگل را به عنوان مرجع خود انتخاب کنید.

برای سفارش این خدمات نیاز به کار بسیار زیادی ندارید. فقط کافی است تا در فرم سفارش همین طول و عرض جغرافیایی لوکیشن (Location) را ثبت کنید. اگر بخواهید روی کیوآرکد لوگو شما نیز درج شود می‌توانید در فرم سفارش خدمات حرفه‌ای را انتخاب کرده و لوگو را هم ارسال کنید. اگر یک کد ساده‌ می‌خواهید، تنها کافی است تا خدمات ساده را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش، در کمتر از چند ساعت کاری کیوآرکد (qr code) برای شما ارسال خواهد شد. 

نکته: کیوآرکدهایی که از لولسا دریافت می‌کنید دائمی بوده و تاریخ انقشا ندارند.

توجه: دقت داشته باشید که اطلاعات کیوآرکد را نمی‌توان تحت هیچ شرایطی تغییر داد. پس ابتدا به درستی اطلاعات را در فرم سفارش ثبت کنید. در صورت نیاز به تغییر اطلاعات، باید سفارش جدید ثبت کرده و کیوآرکد جدید دریافت کنید.

سفارش طراحی کیوآرکد لوکیشن

برای سفارش طراحی کیوآرکد لوکیشن، دیدن هزنه و مشاهده نمونه به صفحه این خدمات مراجعه کنید:

برخی دیگر از خدمات طراحی کیوآرکد لولسا: