Your browser does not support JavaScript!
کیوآرکد ارسال پیامک
سفارش
سایر خدمات طراحی کیوآرکد
خدمات ساخت کیوآرکد ارسال پیامک

یکی از جدیدترین خدمات اضافه شده به سایت لولسا، خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد (qrcode) ارسال پیامک است. در این بخش شما را با این خدمات بیشتر آشنا خواهیم کرد.

خدمات طراحی کیوآرکد ارسال SMS

بسیاری از کسب و کارها با استفاده از ارسال پیامک (SMS اس ام اس) خدمات خود را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال فروش پیامکی آن‌ها به این صورت است که مشتریان باید عدد مشخصی را به یک شماره ارسال کنند. این موضوع می‌تواند به جز فروش برای استفاده از خدمات و بسیاری از نیازهای دیگر کسب و کارها مورد استفاده قرار گیرد.

همین نیاز باعث شد تا ما به فکر بیافتیم و خدمات جدیدی را به سایت لولسا اضافه کنیم. در این خدمات شما می‌توانید همین کار را با استفاده از کیوآرکد (Qr code) به شکلی بسیار ساده‌تر انجام دهید. به این صورت که پس از اسکن، کاربر مستقیما عدد یا متن مورد نظر را به شماره مورد نظر شما ارسال خواهد کرد. این کار مزایای مختلفی دارد. به عنوان مثال امکان اشتباه وارد کردن شماره یا کد توسط کاربر دیگر از میان می‌رود. افراد نیاز ندارند شماره را به خاطر بسپارند و ارسال پیامک به تاخیر بیافتد.

در حقیقت با استفاده از این روش، کار شما بسیار آسان‌تر شده و می‌توانید با سرعت بیشتری به جذب مشتریان خود بپردازید.

در طراحی این خدمات، ما دو سطح را در نظر گرفته‌ایم. خدمات طراحی حرفه‌ای که مناسب افرادی است که می‌خواهند روی کیوآرکد (Qrcode) حتما لوگو برندشان قرار بگیرد یا مثلا رنگبندی خاصی در طراحی کیوآرکد وجود داشته باشد. گاهی برخی افراد می‌خواهند یک کیوآرکد بسیار ساده داشته باشند، برای آنها رنگ و لوگو روی کد اهمیت ندارد، این دسته افراد می‌توانند از خدمات کیوآرکد ساده و ارزان استفاده کنند.

نکته قابل توجه اینکه این خدمات دائمی است. به عبارتی کیوآرکد هیچ‌گاه منقضی نشده و برای همیشه می‌توانید از آن استفاده کنید. برای مشاهده خدمات، دیدن نمونه، اطلاع از هزینه و ثبت سفارش به صفحه این خدمات در لینک زیر مراجعه کنید: