Your browser does not support JavaScript!
کاهش زمان تحویل پروژه طراحی سایت

امروز می‌خوایم یک خبر خیلی خوب به مشتریان لولسا بدیم! این به بعد، زمان تحویل پروژه‌های تحویل سایت به میزان چشمگیری کوتاه شده! این کاهش زمان ارائه خدمات برای انواع سایت‌های فروشگاهی، شخصی و شرکتی صورت گرفته است.

از این پس برای راه‌اندازی یک سایت جدید، نیاز نخواهید داشت زمان زیادی را سپری کنید. به سادگی و در زمان بسیار کوتاهی صاحب یک سایت حرفه‌ای خواهید شد. در کاهش زمان توجه شد تا ما بتوانیم خدمات را با کیفیتی بهتر از قبل به مشتریان ارائه دهیم! بله درست متوجه شدید، هم زمان کوتاه شده است و هم در کیفیت ارائه خدمات پیشرفت چشمگیری را شاهد خواهید بود.

یکی از نکات بسیار مهمی که ما در انجام پروژه‌های طراحی سایت مورد توجه قرار دادیم، اعلام دقیق زمان ارائه خدمات است. با توجه به اینکه مشتریان محترم کدام یک از پلن‌های طراحی سایت را استفاده می‌کنند۷ از زمان به دقت و کاملا روشن اعلام می‌شود. در صورتی که نیاز به پلن‌های سئو و امنیت نیز داشته باشید، مجموع زمان در همان ابتدای کار اعلام خواهد شد. مهمترین نکته این‌که بزرگترین پروژه‌هایی هم که داشته باشید، در کمتر از سی روز کاری انجام می‌شود.

اگر تا به حال با خدمات طراحی سایت لولسا آشنا نشده‌اید، اولین قدم مشاهده و جمع اوری اطلاعات است. بهتر است پیش از هر چیز بدانید لولسا چه خدمات طراحی سایتی به شما ارائه می‌دهد، این خدمات چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند، برای سفارش نیاز به چه چیزهایی خواهید داشت، بتوانید نمونه کارها را مشاهده کنید و حتی یک مشاوره ارزشمند را دریافت کنید.

پس همین الان اقدام کنید و اطلاعات مورد نیازتان را به دست بیاورید. ما می‌خواهیم تا به آخر کار در کنار شما باشیم. کار مشترک ما شاید از یک طراحی سایت شروع شود، اما به طور قطع به طراحی سایت ختم نشده و همکاری بسیار طولانی مدتی را شاهد خواهیم بود.

خدمات طراحی سایت فروشگاهی

خدمات طراحی سایت شرکتی

خدمات طراحی سایت شخصی