Your browser does not support JavaScript!
انتشار کتاب مجموعه مقالات سئو 2017 جلد اول

با عرض سلام و ادب خدمت شما دوستان عزیز، اگر جزو مخاطبین سایت تیم لولسا هستید، حتما به خوبی می دانید، لولسا هر از چندگاهی بخش و یا خدماتی جدید به سایت خود برای افزایش و بهبود خدمات خود به شما مشتریان و کاربران محترم اضافه می کند. در ادامه این روند خدمات جدیدی توسط تیم طراحی و تبلیغات لولسا راه اندازی شده است.

چندی پیش اولین کتاب الکترونیک تیم طراحی و تبلیغات لولسا به صورت رایگان و در سایت لولسا برای دانلود کاربران قرار گرفت. این کتاب مجموعه مقالات کاربردی سئو (بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو) نوشته شده توسط اعضای تیم طراحی و تبلیغات لولسا می باشد. این اولین مجموعه و اول کتاب الکترونیکی لولسا می باشد و قرار است شروع یک بخش مهم و همیشگی سایت باشد.

کتاب سئو الکترونیک رایگان لولسا

قصد داریم در آینده کتاب های دیگری نیز برای مخاطبین محترم لولسا به انتشار در آوریم. کلیه این کتاب ها رایگان می باشد. مدیران سایت ها و کتابخانه های اینترنتی می توانند این کتاب را در سایت خودشان برای دانلود مخاطبین قرار دهند. اما با توحه به سیاست آگرین در رایگان بودن این کتاب ها، لذا مدیران سایتهایی که این کتاب های الکترونیکی را برای دانلود قرار می دهند، نباید هیچ گونه وجهی جهت دانلود و یا خود کتاب از کاربرانشان دریافت کنند.

ما معتقد هستیم با این کار می توانی به آموزش نیروهای متخصص کشور کمک کنیم و این کار را برای بازنشر این دانش که روزگاری از طریق دیگران و یا تجربیات به ما منتقل شده اند و امروز تبدیل به متخصصانی در رشته کاری خود شده ایم به نسل های بعدی باید انجام دهیم و این موضوع دریافت هزینه از مخاطب را برایمان بی معنا می کند.

اگر مایل هستید این کتاب الکترونیکی را دانلود کنید و یا در سایت خودتان قرار دهید، می توانید با مراجعه به بخش دانلود سایت آگرین کتاب را دریافت کنید.

با تشکر از توجه شما

تیم طراحی و تبلیغات لولسا