Your browser does not support JavaScript!
خدمات کیوآرکد لینک
سفارش
سایر خدمات کیوآرکد
خدمات کیوآرکد لینک

یکی از اولین خدماتی که لولسا به مشتریان محترم خود ارائه کرد، خدمات کیوآرکد (qr code) لینک بود. با استفاده از این خدمات، شما می‌توانید هر لینکی را به یک کیوآرکد دائمی تبدیل کنید که همیشه قابل استفاده بوده و هیچ‌گاه منقضی نمی‌شود.

تبدیل هر نوع لینک به کیوآرکد

پیش از سفارش هر خدماتی، باید بدانید ویژگی‌های این خدمات چیست. چطور ارائه می‌شود و چه جزئیاتی دارد. به همین منظور مهم‌ترین ویژگی‌های این خدمات را به شما معرفی می‌کنیم که عبارت‌اند از موارد زیر:

  • بدون انقضا: این خدمات بدون تاریخ انقضا و همیشگی هستند. به این معنی که تا هر زمانی که بخواهید می‌توانید از کیوآرکد استفاده کنید و شامل هیچ هزینه مجددی برای شارژ کیوآرکد نخواهید بود.
  • ثابت بودن اطلاعات: اطلاعات کیوآرکدهای ساخته شده در لولسا ثابت هستند. به همین علت است که کدها هیچ‌گاه منقضی نمی‌شود. پس باید توجه کنید که نمی‌توان لینک کیوآرکد را تغییر داد و اگر زمانی خواستید لینک را تغییر بدهید باید کیوآرکد جدید سفارش بدهید.
  • یک لینک در هر کد: در هر کیوآرکد تنها می‌توان یک لینک را ثبت کرد. اگر نیاز به چند لینک دارید، باید چند کیوآرکد جداگانه سفارش دهید.
  • ثبت لوگو روی کیوآرکد: ممکن است بخواهید روی کیوآرکد (qrcode) لوگو برندتان ثبت شود. برای این منظور باید از خدمات سفارش استفاده کنید. توجه داشته باشید که لوگو را با کیفیت بالا باید ارسال کنید.
  • تحویل با سرعت بالا: به صورت عمومی حداکثر تا دو ساعت کاری کیوآرکد برای شما ارسال می‌شود. به ساعت‌های کاری لولسا توجه کنید تا برای تحویل کیوآرکد دچار اشتباه محاسبه زمانی نشوید.
  • تبدیل هر نوع لینک به کیوآرکد: لینک می‌تواند لینک یک صفحه از سایت، لینکی در شبکه‌های اجتماعی و ... باشد. هیچ تفاوتی ندارید لینک شما چیست، ما برای لینک مورد نظرتان کیوآرکد می‌سازیم.

سفارش خدمات کیوآرکد لینک

اگر می‌خواهید یک کیوآرکد در لولسا سفارش داده، هزینه‌ها و نمونه‌کارها را مشاهده کنید، تنها کافی است تا به صفحه این خدمات در سایت لولسا مراجعه فرمایید:

برای آشنایی با سایر خدمات طراحی کیوآرکد لولسا، به لینک‌های زیر مراجعه فرمایید:

اگر می‌خواهید بیشتر درباره کیوآرکدها بدانید، به این مقالات مراجعه کنید: