Your browser does not support JavaScript!
خدمات کیوآرکد وای فای
سفارش
سایر خدمات کیوآرکد
خدمات طراحی کیوآرکد وای فای

از یک کیوآرکد (Qrcode) استفاده‌های گوناگونی می‌توان کرد. اما برخی استفاده‌ها نیازمند خلاقیت و دانش بالاتری هستند که به شما امکان کارهای خاصتری می‌دهند. ما در لولسا خدمات طراحی کیوآرکد وای فای را به خدمات خود اضافه کرده‌ایم که در این بخش به شما معرفی خواهد شد.

اتصال به WiFi با استفاده از Qr code

برای وصل شدن به وای‌فای (WiFi)  معمولا نیاز است شما نام آن، رمز عبور و یک پسورد را به خاطر بسپارید. این موضوع ممکن است برای شرایطی خاص چندان کاربردی نباشد. به عنوان مثال فرض کنید شما یک کافه، رستوران، هتل یا شرکتی دارید که در برخی از محیط‌ها دسترسی وای‌فای به افراد ارائه می‌دهید. اگر بخواهید تک به تک اطلاعات وای فای را به افراد بگویید با مشکلات مختلفی روبرو می‌شوید. احتمالا برخی رمز یا نام را اشتباه وارد می‌کنند، برخی وای فای را پیدا نمی‌کنند و برخی افراد نیازمند راهنمایی‌های بیشتری هستند.

اما هدف از ارائه وای فای این نبوده که شما وقت بیشتری بخواهید صرف اتصال افراد به آن بکنید. پس راهکار چیست؟ بگذارید شما را با کیوآرکد اتصال به وای فای آشنا کنیم.

با استفاده از کیوآرکد اتصال به WiFi دیگر هیچ کدام از مشکلات قبلی وجود ندارد. تنها کافی است تا افراد کیوآرکد را اسکن کرده تا به آن متصل شوند. حتی می‌توانید برای اطمینان بیشتر وای فای را در حالت مخفی (Hidden) قرار دهید تا هیچ کس بدون اسکن کیوآرکد حتی از وجود آن باخبر نشود. دیگر نیاز نیست تک به تک به افراد نام، رمز عبور یا نام کاربری بدهید، دیگر نیاز به توضیحی ندارند و همه چیز با یک اسکن ساده انجام می‌شود.

ساخت کیوآرکد

یک ویژگی جذاب خدمات طراحی و ساخت کیوآرکد اتصال به WiFi این است که می‌توانید آن را به صورت حرفه‌ای یعنی با نمایش لوگو روی کد سفارش دهید. همچنین قابل ذکر است که این کیوآرکد بدون تاریخ انقضا بوده و تا زمانی که اطلاعات اتصال به وای وای ثابت باشد، می‌توانید از این کیوآرکد استفاده کنید.

جهت اطلاع از هزینه، ثبت سفارش و مشاهده نمونه خدمات کیوآرکد وای فای به صفحه این خدمات مراجعه کنید:

برای اطلاع از سایر خدمات طراحی کیوآرکد لولسا، به صفحات زیر مراجعه کنید: