Your browser does not support JavaScript!
افزوده شدن بخش ویکی

یک چیز را از ما انتظار نداشته باشید! آن یک چیز عدم تغییر است! ما تصمیم داریم همواره برای مخاطبین عزیزمان، به روز و با امکانات بهتر و بیشتری خدمات داشته باشیم. ما با یک شعار شروع کردیم، و ان شعار را عملی می کنیم: تمام آنچیزی که شما نیاز دارید!

به همین خاطر، باز هم بخشی به سایت تیم طراحی و تبلیغات آگرین افزوده شد: بخش دایره المعارف!

بخش دایره المعارف سایت لولسا (ویکی)

این بخش را با عنوان ویکی در سایت لولسا می توانید مشاهده کنید. از انجایی که ویکی در ذهن افزاد به خوبی به عنوان دایره المعارف آنلاین جا گرفته است، ما هم اسم این بخش را ویکی گذاشتیم. در این بخش که به مرور زمان تکمیل و به روز رسانی خواهد شد، قصد داریم تا کلمات، عبارات و لغات تخصصی مربوط به طراحی، تبلیغات و بازاریابی را توضیح و شرح دهیم. از این پس اگر کلمه ای در ذهن شما ناروشن بود، می توانید به سادگی با مراجعه به بخش ویکی سایت، به زبانی بسیار ساده از آن اطلاع کسب کنید.

تلاش داریم این توضیحات، بسیار روشن و مفهوم برای همگان اما عمیق باشد، به طوری که برای پژوهشگران نیز بتواند مفید قرار گیرد. اگر هم کلمه، یا لغتی در ذهنتان بود که هنوز به دایره المعارف ما اضافه نشده است، نگران نباشید، با مراجعه به بخش تماس با ما در سایت آگرین، به ما آن کلمه را اعلام کنید، در کوتاهترین زمان ممکن، کلمه مورد نظر شما اضافه می شود.

باز هم به ما سر بزنید، و مطمئین باشید به زودی بخش های جدیدی به سایت اضافه خواهد شد. در صورتی هم که پیشنهادی برای بخش جدید و یا انتقادی از خدمات و عملکرد ما دارید، لطفا با مراجعه به بخش پیشنهادات و انتقادات، ما را از راهنمایی خودتان خرسند سازید.

امیدواریم این خدمات برای دوستان عزیز ما مورد استفاده باشد.

با تشکر

تیم طراحی و تبلیغات لولسا