Your browser does not support JavaScript!
خدمات سئوکار
سفارش
هزینه
مشاوره رایگان
خدمات سئوکار

اگه مدت‌هاست که در سئو شاهد تغییرات مثبت نیستی، یک وضعیت ثابت داری و یا حتی در زمان‌هایی رتبه سایت کاهش پیدا کرده، احتمالا یعنی فرصت انجام کارهای سئو نداشتی. سئو نیازمند تخصص، زمان کافی، تجربه و یک برنامه‌ریزی مداوم و دقیق هست. امروز می‌خواهیم خدمات سئوکار را برای برطرف شدن این مشکل بهت معرفی کنیم.

استخدام سئوکار حرفه‌ای

یک سایت بدون داشتن سئوکار (متخصص سئو) معمولا نمی‌تونه رتبه‌های خیلی خوبی به دست بیاره. معمولا چند رتبه ثابت در چند کلمه کلیدی داره و روندی رو به رشد را شاهد نیست. اگه یک سایت، در یک روند خطی قرار داره، یعنی از ظرفیت‌هایش استفاده نمی‌کنه. این سایت‌ها باید منتظر از دست رفتن همین رتبه‌های سئو در طول زمان با ظهور رقبا باشن.

بر خلاف عقیده‌ای که برخی افراد دارن، که با راه‌انداختن یک سایت فروش چند برابر می‌شه، این موضوع نیازمند کارهای بسیار زیادی هست. برای اینکه یک سایت بتونه به نتایج دلخواه سئو برسه، باید مثل یک کسب و کار فیزیکی روی اون سایت کار کرد. از تولید محتوا گرفته تا لینک سازی، بهینه بودن ساختار و سئوی خارجی، همه و همه در رسیدن به نقطه موفقیت نقش دارن.

اگه تصمیم گرفتی که از امروز به بعد روند را تغییر بدی، به سمت پیشرفت حرکت کنی و در یک نقطه ثابت درجا نزنی، باید به داشتن یک سئوکار فکر کنی. یک چیز را فراموش نکن، بدون داشتن سئوکار حرکت رو به جلو در سایت امکان‌پذیر نیست. این تجربه را می‌تونی از مدیرهای همه سایت‌های موفق بپرسی. هیچ سایت موفقی بدون داشتن یک و در زمان رشد چندین سئوکار وجود نداره. 

اما استخدام سئوکار هم خودش می‌تونه مشکلات زیادی داشته باشه. اینکه سئوکار با چه استانداردی کار می‌کنه و یا اینکه واقعن متخصص هست خودش جای صحبت زیادی داره. هستن افراد زیادی که بدون داشتن هیچ تجربه و دانشی ادعای تخصص دارن. اگه یک روز تصمیم گرفتی سئوکار حرفه‌ای داشته باشی، اون زمان خدمات سئوکار لولسا به کارت میاد.

سئوکار و سئو

خدمات سئوکار لولسا

در خدمات سئو کار لولسا، تو یک متخصص سئو مخصوص به سایت خودت را خواهی داشت که زیر نظر خبره‌های سئو لولسا به کارهای سئو سایتت می‌پردازه. نکنه مهم این هست که ما با این روش هم یک سئوکار بهت می‌دیم و هم اون سئوکار زیر نظر حرفه‌ای‌ترین افراد کار می‌کنه.

برای اینکه با هزینه‌های خدمات آشنا بشی، مشاوره رایگان دریافت کنی یا درخواست سئوکار را ثبت کنی، به لینک زیر مراجعه کن:

چند نکته مهم در مورد خدمات سئوکار لولسا:

  1. سئوکار متخصص سئو هست، نویسنده محتوا نیست. اگه به دنبال نویسنده محتوا هستی، یک سئوکار واقعی چنین کاری برات انجام نمی‌ده. باید به دنبال کارشناس تولید محتوا باشی.
  2. سئوکار مسئول امنیت سایت نیست. امنیت و سئو دو تخصص جدا از هم هستن که نیاز به دو نفر کارشناس داره. پس اگه به دنبال امنیت سایت هستی، خدمات امنیت و نگهداری سایت برات مناسب خواهد بود.
  3. سئوکار فقط مسئولیتش کارهای سئو سایت هست. اگه بخوای کارهای دیگه انجام بده، یعنی در سئو متمرکز نباشه و نتیجه نگیره. قطعا از نتیجه نگرفتن راضی نخواهی بود. برای همین در خدمات سئوکار لولسا، سئوکار فقط و فقط روی کارهای سئو متمرکز هست.

اگه دوست داری بیشتر درباره سئو بدونی، بهت توصیه می‌کنیم مقاله‌های زیر را بخونی: