Your browser does not support JavaScript!
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شخصی
خدمات سئو
قراردادهای طراحی سایت

قرداد طراحی سایت یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد پیش از ثبت سفارش آن‌را مورد نظر قرار می‌دهند. این یکی از حقوق مشتری است که در صورت نیاز بتواند برای دریافت خدمات یک قرارداد دریافت کند. ما در لولسا برای کلیه خدمات، نمونه قرارداد تهیه کرده‌ایم تا مشتریان محترم بتوانند این قراردادها را مشاهده کنند. با اینحال به فکر این افتادیم که بخش قراردادهای طراحی سایت را یکجا جمع آوری کنیم تا بتوانید آنها را در کنار هم مورد بررسی قرار دهید. این قراردادها شامل انواع خدمات طراحی سایت، سئو، امنیت و تولید محتوا می‌شود.

نمونه قراردادهای خدمات طراحی سایت

با توجه به اینکه نمونه قراردادها برای خدمات گوناگون طراحی سایت تهیه شده است، ما نیز در این بخش دسته‌بندی خواهیم داشت که کار شما برای مشاهده و مطالعه نمونه قراردادها ساده‌تر باشد.

نمونه قرارداد خدمات طراحی سایت:

نمونه قرارداد خدمات سئو (SEO):

نمونه قرارداد خدمات امنیت سایت:

نمونه قرارداد خدمات تولید محتوا سایت:

نمونه قرارداد سایر خدمات مربوط به طراحی سایت:

ما در لولسا تلاش کرده‌ایم تا تمامی نیازهای مشتریان خدمات طراحی سایت را به صورت کاملا آنلاین برآورده کنیم. به همین منظور تمامی چیزهایی که شما برای داشتن یک سایت حرفه‌ای نیاز دارید به صورت آنلاین در دسترستان قرار دارد. پیش از ثبت سفارش و پرداخت هرگونه هزینه، می‌توانید از کلیه اطلاعات مورد نیز مطلع شوید.

سفارش خدمات طراحی سایت

برای اطلاعات بیشتر درباره خدمات طراحی سایت، اطلاع از هزینه (قیمت، تعرفه)، مشاهده نمونه کار، دریافت مشاوره و ثبت سفارش به بخش خدمات طراحی سایت لولسا مراجعه کنید:

سایر نمونه قراردادهای خدمات لولسا

نمونه قراردادهای سایر خدمات ارائه شده در تیم طراحی و تبلیغات لولسا:

قراردادهای طراحی گرافیک

این نمونه قراردادها را می‌توانید برای پروژه‌های خود مورد استفاده قرار دهید. ما تلاش می‌کنیم استانداردهایی فراهم آوریم که در ارائه خدمات آنلاین حقوق مشتری و ارائه دهنده خدمات حفظ شود. به همین منظور اولین قدم را وجود قراردادهای استاندارد با در نظر گرفتن شرایط مختلف می‌دانیم. امیدواریم در این زمینه بتوانیم تاثیر مثبتی در اکوسیستم کسب و کارهای اینترنتی کشور داشته باشیم.