Your browser does not support JavaScript!
افزوده شدن بخش معرفی برند به سایت

تیم طراحی و تبلیغات لولسا در جدیدترین قسمت وب سایت، اقدام به راه اندازی بخشی با عنوان معرفی برند نموده است. در این مجموعه، قصد داریم تا مخاطبین خود را با برند های معتبر و معروف جهانی آشنا سازیم. این بخش از سایت جزو بخش های آموزشی می باشد، چرا که با هدف آشنایی مدیران برند های ایرانی، با برند های معتبر جهان و سیر تکامل آن برندها راه اندازی شده است.

معرفی بخش معرفی

در این بخش که با معرفی برند UBER شروع شده است، هر بار یک برند انتخاب شده و توضیحات مفصلی در باره شکل گیری، نحوه ارائه خدمات، طراحی لوگو و هویت سازی بصری و سیر تکاملی که آن برند طی کرده است را در اختیار مخاطبی قرار می دهیم. در صورت آنکه مخاطبین نیاز به آشنایی با برندی داشته باشند که پیش از این در وب سایت معرفی نشده است، می توانند با مراجعه به صفحه تماس با ما، برای ما پیام بگذارند. تولید کنندگان محتوای سایت لولسا نیز در اولین فرصت، آن برند را در وب سایت معرفی خواهند کرد.

هدف ما از راه اندازی این بخش، آشنایی مدیران برند های ایرانی با برندهای معتبر جهان، برای بهبود وضعیت برندینگ در ایران می باشد. می خواهیم مدیران برند های ایرانی بتوانند با شناختی درست از برند های معتبر جهانی، یادگیری از تجارب و عملکرد های که مدیران این برند ها داشته اند، بتوانند برند های ایرانی را نیز تبدیل به برند های جهانی کنند.

برای یک برندسازی موفق، راهی بسیار طولانی، دشوار و پر هزینه باید طی شود، چه بهتر که بتوانیم با یادگیری از تجارب دیگران، مسیر را کوتاه تر،  راه را آسان تر و هزینه ها را پایین تر بیاوریم.

برای مشاهده این بخش می توانید با مراجعه به منوی سایت، و انتخاب گزینه معرفی برند، به این بخش وارد شوید. با توجه به اینکه تولید محتوای این بخش تخصصی است و نیازمند بررسی، آنالیز و گرد آوری داده های زیادی دارد، در ابتدا هر هفته یک برند معرفی می شوند. با گذشت زمان این روند بسیار سریعتر خواهد شد. همان طور که مخاطبی و کاربران سایت به خوبی می دانند، لولسا همواره در جهت بهبود خدمات و گسترش آنها قدم بر می دارد. این نیز بخشی کوچک از راهی بسیار طولانی است که به همت تولید کنندگان محتوای تیم لولسا برداشته شده است.

معرفی برند

از توجه شما سپاسگذاریم

با احترام به تمامی مخاطبین محترم

تیم طراحی و تبلیغات لولسا