Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
تصویر سازی خلاقانه در پوستر های آژانس مسکن

تصویر سازی خلاقانه می تواند یک پوستر ساده را به یک پوستر بسیار موفق تبدیل کند. در این بخش از تبلیغات خلاق، قصد دارم تا شما را با پوستر های یک آژانس مسکن آشنا کنم که با یک ایده پردازی موفق، توانسته است تبلیغ بسیاری جذابی را مقابل چشمان مخاطب قرار دهد. آژانس های خرید و فروش مسکن بسیار زیادی در دنیا مشغول به فعالیت هستند و این موضوع یعنی بازار کسب و کار با رقابت بسیار شدید. در بازار های رقابتی، یک برگ برنده، می تواند یک کسب و کار را از سایر رقبای خود بسیار پیش بیاندازد. برگ برنده این آژانس مسکن، پوسترهای خلاقانه آن است که با هم مشاهده می کنیم.

پوسترهای خلاقانه آژانس مسکن

تصویر سازی خلاقانه در پوستر

تصویر سازی خلاقانه در پوستر

تصویر سازی خلاقانه در پوستر

مدیر هنری: اوگنی تورکین

آژانس تبلیغاتی: Media Storm

سفارش دهنده: آژانس مسکن Morton

کشور: روسیه

سال طراحی: 2014 میلادی

همان طور که مشاهده کردید، نقاط قوت بسیار زیادی در این مجموعه پوستر ها وجود دارد. نکاتی همچون تصویر سازی، رنگ بندی جذاب، استفاده مناسب از افکت ها و جلوه های بصری که با استفاده از یک ایده پردازی موفق یک مجموعه جذاب را خلق کرده است. در مورد این پوستر ها می توان به استفاده از کاراکتر های مختلف اشاره کرد؛ کاراکتر هایی که نقش اصلی هر کدام از پوستر ها را بازی می کنند. 

اما نکته ای بسیار اساسی در طراحی پوستر وجود دارد: استفاده از شعار در کنار تصویر می تواند موفقیت پوستر را چند برابر کند. یک شعار تبلیغاتی جذاب می تواند در کنار المان های طراحی شده در پوستر، ایده ای را به ذهن مخاطب القا کند. به مخاطب نشان دهد که چگونه و از چه زاویه دیدی باید به پوستر نگاه کند. پس از خواندن شعار تبلیغاتی، نگاه مخاطب به المان های موجود در تصویر تفییر پیدا می کند. به عنوان مثال شعاری که در این پوستر استفاده شده است را نگاه کنید: اما می توانی یک آپارتمان دیگر بخری.

این شعار که در پایین تصویر قرار داشت، در مقابل سوال و مطلبی که در بالا و تصویر سازی میانی پوستر آمده است، نقشی مکمل را بازی می کند. نمی توانی از دست بچه همسایه ها خلاص شوی؟ اما می توانی یک آپارتمان دیگر بخری. به همین سادگی، طراح پوستر توانسته است پوسترهایی مقابل مخاطب قرار دهد که از اکثر جهات، مخاطب آنرا ستایش خواهد کرد.

پس با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد، شاید بتوانیم این طور نتیجه بگیریم که، یک پوستر موفق تمام بخش های آن کاملا حساب شده و در تناظر با یکدیگر توانسته اند موفقیت ایجاد کنند. هر بخش به صورت جداگانه شاید نتواند مخاطب را قانع کند، اما وقتی در تناظر با یکدیگر این المان ها عرضه می شوند و در یک چینش مناسب قرار می گیرند، دیگر هیچ مخاطبی توان مخالفت با حرف پوستر را نخواهد داشت. در این مورد، می توان از اصول مکتب گشتالت بهرهی بسیار زیادی ببرید. برای آشنایی بیشتر با اصول گشتالت، پیشنهاد می کنم، حتما مقاله زیر را مطالعه بفرمایید:

تبلیغات خلاقانه، یک رمز موفقیت است. موفقیتی که در کسب و کارهایی که رقبای تجاری زیادی را هر برند مقابل خود می بیند، بسیار دشوارتر به دست می آید. اگر در سک کسب و کار رقابتی فعالیت می کنید و قصد دارید تا بتوانید برندتان را از دیگر رقبا پیش بیاندازید، می توانید از خدمات طراحی پوستر تیم طراحی و تبلیغات لولسا استفاده کنید.