Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر تبلیغاتی برند ورزشی

برند های ورزشی زیادی را همه ما می شناسیم. تبلیغات این برند های معمولا بسیار جذاب و پر مخاطب هستند. البته این موضوع چندان هم دور از ذهن نیست. برند های ورزشی از آنجایی که نیازمند مخاطبین عمومی زیادی هستند، معمولا تبلیغاتشان را برای گستره وسیعی از افراد طراحی و اجارا می کنند. در این مجموعه از تبلیغات خلاق، قصد دارم شما را با مجموعه پوستر های تبلیغاتی یک برند ورزشی آشنا کنم. این مجموعه که در سال 2015 میلادی به اجرا و نمایش درآمده است، یکی از جذابترین مجموعه پوستر ها در نوع خود می باشد که نگاه کردن به آنها خالی از لطف نیست.

پوستر برند ورزشی

پوستر های این مجموعه همانطور که در پایین مشاهده می کنید، بسیار مینیمال ولی در عین حال بسیار جذاب هستند. طراحی این مجموعه بدون استفاده از المان های زیاد تواسنته است پوستری بسیار خلاقانه طراحی کند. از دیگر نکات مهم این مجموعه می توان به نوع بیان موضوع اشاره کرد. در این مجموعه شعار تبلیغاتی در کنار تصویری به کار رفته است که مستقیما به موضوع اشاره ندارد. اما برای جذب مخاطب همان شعار تبلیغاتی کفایت می کند. بسیاری از افراد فکر می کنند باید در پوسترهای تبلیغاتشان تمامی محصولات برند خود را به نمایش در آورند و پوسترهایشان بدل به مجموعه ای از محصولات و خدمات می شود که هیچ گونه جذابتی برای مخاطب ندارند.

در یک پوستر تبلیغاتی، مهمترین موضوع ایجاد ارتباط اولیه با مخاطب است. شما باید مخاطب را به سمت خود جذب کنید. برای جذب مخاطبینی که هر روزه مقابل هزاران تصویر مختلف هستند دیگر فقط نشان دادن تصویر محصول نمی تواند نتیجه بخش باشد. وجود تصاویر مختلف در اطراف انسان ها در دنیای مدرن، باعث شده است تا توجهشان به تصاویر بسیار کمتر از گذشته باشد. باید یک تصویری چیزی بیش از دیگر تصاویر داشته باشد که مخاطب به آن التفات داشته باشد. این موضوع با خلاقیت به وجود می آید. حال به پوستر های این مجموعه توجه فرمایید:

طراح پوستر: آندره موتا

سال طراحی: 2015 میلادی

کشور: برزیل

سفارش دهنده پوستر: Barcellos Sports

آژانس تبلیغاتی: Bolero

پوستر تبلیغاتی برند ورزشی

پوستر تبلیغاتی برند ورزشی

پوستر تبلیغاتی برند ورزشی

همانطور که در بالا توجه کردید، طراحی از شعار تبلیغاتی نهایت استفاده را کرده  است.

شعار تبلیغاتی: "هر چه فاصله بیشتر، بهتر"

این شعار تبلیغاتی با یک شوخی دیدنی در تصاویر توانسته اند ترکیب بندی بسیار جذابی را برای مخاطب به وجود آورد. مخاطب با تصویری روبرو می شود که دو المان در کنار هم قرار دارند. یکی از المان ها باید به صورت طبیعی از دیگری فاصله بگیرد. همانطور که دقیقا در شعار تبلیغاتی به ما گفته شده بود. شاید کوچکترین بخش تصویر دوچرخه باشد. دوچرخه که محصول این برند است در کمترین بخش تصویر جا گرفته است. چرا که قصد طراح و برند قصد دارند تا برند را در میان مخاطبین شناخته شده کنند و فروش قدرتمند داشته باشند، نه آنکه تنها تصویر دوچرخه به مخاطب نشان داده شود و در بهترین حالت تعداد محدودی مخاطب به دست آورند.

طراحی پوستر تبلیغاتی

پوستر تبلیغاتی خود را می توانید از این پس از تیم طراحی و تبلیغاتی لولسا بخواهید. تنها کافی است به بخش طراحی پوستر سایت مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.