Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های جذاب و دیدنی برند چری (Chery)

پوستر های ماشین همیشه مخاطب های خاص خود را داشته و دارند. چه افرادی که قصد خرید یک ماشین نو را دارند، و چه افرادی که علاقه مند به دیدن و شناختن ماشین های جدید هستند. داشتن این گونه مخاطب برای هر کسب و کاری بسیار خوشایند است زیرا مخاطب خود به دنبال تبلیغات آن محصول است. اگر جزو این گروه مخاطبین هستید، از شما دعوت می کنیم تا به این مجموعه ی زیبا توجه کنید.

پوسترهای زیبای ماشین برند چری

شرکت چری همواره جزو شرکت های صاحب سبک و خلاق در زمینه ی طراحی ماشین بوده است. پوستر های زیر مربوط به مدل کیو کیو (QQ) که در ایران با نام ام وی ام 110 شناخته می شوند، می باشد. مهم ترین نکته در طراحی این مجموعه پوستر ها، تمرکز روی تشابه بین ماشین و انسان است. شاید هر کدام از شما در ذهنتان بخش کاپوت و جلوی ماشین را همانند صورت انسان تصور کرده باشید. در این مورد خاص هم گویی مدل کیو کیو در  حال لبخند زدن است. طراح پوستر نیز در این جا از این تشابه استفاده ی هنرمندانه ای کرده است. طراحی لباس و گریم صورت اشخاص به گونه ای است که از لحاظ رنگ و فرم کاملا متناسب با ماشین هستند. رنگ مو، لباس، قاب عینک، ریش و لب مهم ترین عناصر به کار گرفته شده در این پوستر ها می باشند.

پوستر های جذاب و دیدنی برند چری (Chery)

در این پوستر، دگمه های روی پیراهن به رنگ هایی مشابه دو چراغ پایین ماشین انتخاب شده اند. 

پوستر های جذاب و دیدنی برند چری (Chery)

در این پوستر سعی شده از تشابه بین گوشواره و چراغ بزرگ ماشین استفاده شود. 

پوستر های جذاب و دیدنی برند چری (Chery)

در این پوستر هم دوباره تشابه بین گوشواره و چراغ های کوچک مشاهده می شوند. به تشابه بین نوع لبخند شخص با جلوی کاپوت توجه کنید.

پوستر های جذاب و دیدنی برند چری (Chery)

طراح با استفاده از مشابهت میان شکل ریش و قسمت جلوی کاپوت (فن) توانسته است، هماهنگی و قرینه سازی کند.

طراح پوستر: برونو گروندی

آژانس تبلیغاتی: Braga Menendez

سفارش دهنده: Chery

کشور: آرژانتین

سال طراحی: 2014 میلادی

در تمامی پوستر ها نیمی صورت انسان و نیمی تصویر ماشین قرار گرفته است. با این کار طراح ماشین را مانند یاری معرفی کند که لبخند بر روی لب راننده ی خود می آورد. شعار تبلیغاتی این مجموعه به زبان اسپانیایی و به معنای "لبخندی را که در قطار از دست داده اید دوباره باز یابی کنید" می باشد. شعاری که طراح تواسنته است به بهترین شکل در پوسترها به نمایش بگذارد.

طراحی پوستر های شما

اگر برای کمپین جدید تبلیغاتی خودتان نیازمند پوستر هستید، می توانید با مراجعه به بخش طراحی پوستر سایت لولسا، این خدمات را از ما بخواهید.