Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوسترهای خلاقانه با استفاده از ابزار سه بعدی فوتوشاپ

ادوبی فوتوشاپ بی دلیل به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای گرافیکی بدل نشده است. امکاناتی که این نرم افزار در دستان یک طراح می گذارد بسیار زیاد می باشد و دست طراح بسیار باز است. اما با این ابزار قدرتمند، چرا هنوز بیشتر پوستر هایی که می بینیم هیچ گونه خلاقیتی ندارند؟ دلیل عدم خلاقیت و ایده پردازی طراح گرافیک (گرافیست) است. یک طراح گرافیک برای آنکه بتواند پوستری خلاقانه تولید کند، به ابزارهای قدرتمندی نیاز دارد. برخی از این ابزارها مانند نرم افزار فوتوشاپ قابل نصب هستند، اما مهمترین ابزار در طراحی را بسیاری از طراحان ندارد: خلاقیت و ایده پردازی قدرتمند. وقتی طراح بدون یک ایده پردازی، شروع به طراحی یک پوستر می کند و در آن هیچ گونه خلاقیتی از خود نشان نمی دهد، انتظار نا به جایی است اگر بخواهیم پوستر خلق شده موفق و جذاب باشد. در این بخش، قصد دارم نمونه ای از یک طراح موفق، که تمامی ابزارهای مورد نیاز دارد را به شما نشان دهم. طراحی این مجموعه، هم نرم افزار و سخت افزار مناسب دارد، و هم ایده پردازی و خلاقیت!

افکت 3D ادوبی فوتوشاپ

افکت 3D در فوتوشاپ چندین سال است که به این نرم افزار اضافه شده است. ابزاری که نرم افزار فوتوشاپ را بسیار قدرتمند تر از همیشه کرد. این ابزار مشکلاتی را هم در طراحی به همراه دارد که مهمترین آن رندر گرفتن است که معمولا زمان بسیار زیادی را نیاز دارد. اما جدای از این مشکلات، می توان گفت، وجود این ابزار هزاران خوبی دارد و می توان این ضعف را ندیده گرفت (البته شاید بتوانیم بگوییم ضعف از سیستم های کامپیوتری است که قدرت محاسبه آنها هنوز کم است).

این ابزار قدرتمند وقتی در دستان یک طراح با خلاقیت و ایده پردازی قدرتمندی باشد، می توان انتظار داشت نتیجه کار بسیار جذاب خواهد بود. در ادامه نمونه ای از به کارگیری خلاقانه ابزار سه بعدی فوتوشاپ برای پوستر سازی را مشاهده خواهید کرد.

نمونه پوستر های خلاقانه با استفاده از ابزار سه بعدی سازی فوتوشاپ

پوستر های خلاقانه با استفاده از ابزار سه بعدی سازی فوتوشاپ

پوستر های خلاقانه با استفاده از ابزار سه بعدی سازی فوتوشاپ

کارگردان هنری: میگوئل بمفیکا

آژانس تبلیغاتی: JWT

سفارش دهنده: Corona Beer

کشور: اسپانیا

سال طراحی: 2011

همانطور که مشاهده کردید، علت موفقیت این پوستر تنها ابزار نیست، بلکه ایده پردازی است که پوستر را بدل به تبلیغی موثر کرده است. با ایده پردازی، ابزار در جای مناسب به کار گرفته شده است و تبلیغاتی مدرن، خلاقانه و جذاب به وجود آمده است.

این مجموعه پوستر های دوتایی که امروز می توان گفت زمان زیادی از طراحیشان گذشته است، اما هنوز برای مخاطب جذابیت بسیار زیادی خواهد داشت. این موضوع نشان دهنده ی نگاه خلاقانه طراح پوستر است. پوستری که بتواند در طول زمان، مخاطبین را جذب کند و به سرعت ناپدید نشود، یک پوستر موفق است.