تبلیغات خلاق | تبلیغات خلاقانه ایرانی و جهانی، طراحیهای خلاقانه و ایدههای تبلیغات
کارت ویزیت های برش خاص چند سالی است که بسیار بیش از گذشته به کار برده می شوند. البته این میزان شاید در صد بسیار کمی باشد، اما در گذشته ای نه چندان دور، این موضوع تقریبا وجود خارجی نداشت. کارت ویزیت های برش خاص یک ایراد اساسی دارند و آن این است که عموما نوع نگهداری انها با دیگر کارت ها متفاوت است. اما مزایای آن بسیار زیاد تر از این است که این ایراد، بتواند جلوی استفاده از این نوع کارت ها را بگیرد. طراحی کارت ویزیت های برش خاص، عموما بسیار سخت تر از کارت ویزیت های معمولی هستند و طراح گرافیک آنها باید بسیار ایده پردازی و قدرت تخیل بسیار بیشتری داشته باشد. در این مجموعه، برخی از کارت ویزیت های برش خاص را مشاهده خواهید کرد که به گونه ای موفق توانسته اند مخاطبین بسیاری به خود جذب کنند.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: تبلیغات خلاق
در این بخش از مجموعه تبلیغات خلاق، قصد داریم تا به سراغ طراحی کارت ویزیت برویم. برای این منظور، کارت ویزیت های خلاقانه با موضوع عکاسی را انتخاب کرده ایم. در این مجموعه، کارت ویزیت هایی را مشاهده خواهیم کرد که با استفاده از برش های خاص و خلاقیت طراح گرافیک، شاهد جذابیت بصری بسیار زیادی می باشیم. مشاهده این کارت ویزیت ها نشان می دهد ساده ترین بخش در تبلیغات (طراحی کارت ویزیت) اگر به صورت تخصصی و با ایده پردازی انجام شود، می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی مخاطبی خود داشته باشد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: تبلیغات خلاق
تبلیغات محیطی و بیلبورد های یکی از قدرتمند ترین شیوه ها در تبلیغات می باشند. به همین دلیل بیشتر برند های قدرتمند و بزرگ دنیا، از این شیوه تبلیغات استفاده می کنند. بیلبورد ها از انجایی که با ابعاد بسیار بزرگ در زندگی روزمره انسان ها حضور پیدا می کنند، می توانند تاثیرات بسیار زیادی بر روی مخاطبین خود داشته باشند. البته باید در نظر داشت تنها یک بیلبورد تبلیغاتی باعث نمی شود که یک تبلیغ موفق باشد. بسیاری از بیلبورد هایی که در شهر ها می بینیم (شاید بهتر باشد بگویم اکثریت آنها) نه تنها جذابیتی ندارد، بلکه می توان به خوبی مشاهده کرد که یک شکست بزرگ در تبلیغات برای برند ها هستند.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: تبلیغات خلاق
با ظهور تبلیغات مدرن، شاهد حظور هنر های مختلف در تبلیغات هستیم. از هنر هایی مانند تصویر سازی، تایپوگرافی، نقاشی و عکاسی گرفته تا هنرهای نو ظهورتری مانند هنر بدن (Body Art). در این مجموعه قصد داریم شما را با تبلیغات خلاقانه ی یک برند تولید کننده مایع دستشویی آشنا کنیم که با استفاده از هنر بدن (Body Art) توانسته است پوستر های قدرتمندی را تولید کنید.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: تبلیغات خلاق
طراحی یک لوگو برای یک گروه موسیقی مناسب ترین راه برای برند کردن آن گروه موسیقی می باشد و می تواند به این امر کمک کند که طرفداران آن گروه موسیقی با دیدن تنها یک طرح لوگو به سرعت به یاد آن گروه موسیقی بیافتند. طراحان لوگو باید به خاطر داشته باشند که طرح آنها باید با سبک و ویژگی های خاص آن گروه موسیقی همخوانی داشته و جذابیت بصری کافی را برای طرفداران آن نوع خاص از موسیقی به همراه داشته باشد چرا که آن لوگو به عنوان نماد آن گروه بر روی جلد آلبوم ها، پوسترها، بیلبوردهای تبلیغاتی و حتی طرح تاتو طرفداران آن گروه موسیقی نقش خواهد بست.
- نوشته شده توسط پگاه تایکندی
- دسته: تبلیغات خلاق