Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار

یک تصویر بارها بیش از یک متن با مخاطب خود ارتباط برقرار می کند. تصاویر می توانند ذهن مخاطب را به خوبی درگیر کنند. اما در میان تصاویر، برخی بسیار بیشتر می توانند با مخاطب خودشان ارتباط برقرار کنند و او را جذب خودشان کنند. طراحی پوستر به عنوان شاخه ای از هنر گرافیک می تواند تبلیغات را در این امر یاری کند. اما باید در نظر داشت هر پوستری نمی تواند مخاطبین زیادی به خود اختصاص دهد، مخصوصا آنکه در عصر ما روزانه هزاران پوستر جدید طراحی می شوند و مخاطبین ما پوسترهای بسیار زیادی را دیده اند. چیزی که می تواند یک پوستر را از سایر پوستر ها متمایز کند، جدا از موضوع پوستر، ایده پردازی و خلاقیتی است که گرافیست در آن اثر بکار برده.

طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار

پوستر هایی که شما را جذب می کنند چه چیزهایی را در خودشان دارند؟ پوسترهای ساده را می پسندید؟ پوسترهایی که از تصویر سازی استفاده کرده باشند از نظر شما جذاب تر هستند؟ رنگ بندی خاصی چشم شما را می گیرد؟ اگر پوستر ار محتوای خاصی استفاده کرده باشد برای شما جالب است؟ اما آیا این موارد به تنهایی باعث جذابیت و جلب مخاطب می شود؟ پاسخ به این سوال منفی است. همه ما پوستر های زیادی دیده ایم که بسیاری از این عوامل را در خود دارند اما نمی توانند باعث تاثیر گذاری در مخاطب شوند. پس تفاوت این پوستر ها در چیست؟ چرا برخی از آنها مخاطبین بسیاری به دست می آورند و برخی دیگر اینطور نیستند؟

طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار

تبلیغات منافع عمومی که جزو تبلیغات غیر تجاری محسوب می شوند نقش به سزایی در فرهنگ سازی و افزایش آگاهی های مردم یک اجتماع ایفا کرده و داشتن جامعه ای ایده آل را برای آنها ممکن می سازد. با توجه به اهمیت فراوان محیط زیست و بحران های فراوانی که جامعه بشری امروز در این راستا با آن مواجه می باشد انسان ها بیش از هر زمانی نیاز به هم فکری و تلاش همگانی جهت حفظ محیط زیست خود دارند. یک هنرمند متعهد نیز وظیفه دارد تا به عنوان عضوی از جامعه انسانی برای حفظ طبیعت پیرامون خود خلاقیت و مهارت خود را به کار گرفته تا در این فرهنگ سازی سهیم بوده و در افزایش آگاهی و تشویق افراد به حفظ محیط زیست، به رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی پوستر مهمترین عامل موفقیت آن خواهد بود. در کنار این موضوع استفاده به جا و درست از رنگ و قاب بندی نیز می تواند قدرت اثر را بسیار بیشتر کند. در این مجموعه تعدادی از پوسترهایی که در آنها خلاقیت در کنار استفاده درست از رنگ و قاب بندی به کار رفته است را معرفی می کنیم. این پوستر ها به شما نشان خواهند داد تبلیغات با استفاده از خلاقیت چقدر قدرتمند و موفق عمل خواهد کرد.

طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار

 مارشال مک لوهان منتقد ادبیات و رسانه های ارتباطی کانادایی، دانایی انسان را را به سه افق تاریخی توسط رسانه تقسیم بندی می کند و نام هر افق را یک کهکشان می گذارد. کهکشان شفاهی که از آغاز پیدایش انسان تا اختراع دستگاه چاپ (1436) که در این دوران اساس دانایی و ارتباط در این کهکشان شنیداری بود. کهکشان گوتنبرگ که از زمان اختراع دستگاه چاپ تا اختراع تلفن و تلگرام بود که در این دوران اساس ارتباط و دانایی بر خواندن استوار بود. و کهکشان سوم که با ابداع وسایل ارتباط همگانی و انقلاب های انفورماتیک به وقوع پیوست. که در این دوران او اساس دانایی و ارتباط را مبتنی بر شنیدن، خواندن و دیدن می داند.