Your browser does not support JavaScript!
معرفی کتاب آنالیز رقبا در زمانهایی که اطمینان ندارید

آنالیز رقبا در دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است. اما چطور باید اینکار را به صورت اصولی انجام داد؟ گاهی اوقات ممکن است از روش درست اینکار اطمینان نداشته باشیم. امروز می خواهم به شما کتابی را معرفی کنم که در این مواقع به کمکتان خواهد آمد.

معرفی کتاب

دیجتال مارکتیگ اکنون موضوع بسیار مهمی است. در دیجیتال مارکتینگ رقابت بسیار بیش از دنیای واقعی است. شما رقبایی از سراسر جهان دارید. رقبایی که ممکن است یک شرکت بزرگ و یا یک فرد باشند. از مهمترین مباحثی که در دیجیتال مارکتینگ باید با آن آشنا شوید، آنالیز رقبا هست. چطور باید رفتار رقبا را تجزیه و تحلیل کرد؟ آنها چه کارهایی انجام می دهند و چگونه می توانید از آنها پیشی بگیرید؟ خب، ابتدا باید بدانیم چه کار می کنند. برای این موضوع این کتاب را به شما معرفی می کنم.

این کتاب توسط Semrush نگارش و منتشر شده است. Semrush را احتمالا همه شما به خوبی می شناسید. یک سایت بسیار معتبر با منابع غنی که می تواند در دیجیتال مارکتینگ به کمک همه بیاید. پس اگر خواهان یادگیری تجزیه و تحلیل رقبا هستید، پیشنهاد می کنم حتما این کتاب را مطالعه کنید.

نام کتاب:  Competitor Analysis in Uncertain Times

نویسنده: Semrush

زبان کتاب: انگلیسی

تعداد صفحات کتاب: ۳۹

سطح دانش مورد نیاز: مبتدی

برای دریافت کتاب به بخش دانلود سایت مراجعه کنید.

معرفی کتاب آنالیز رقبا در زمانهایی که اطمینان ندارید

نویسنده: محمد علی عاشوری