Your browser does not support JavaScript!
کتاب ۱۰۰ عنوان ایمیل که منجر به کلیک می شوند

اگر تا کنون کمپین ایمیل مارکتینگ راه اندازی کرده باشید به اهمیت عنوان (سابجکت) ایمیل پی برده اید. یک انتخاب درست می تواند منجر به موفقیت کمپین شما بشود. امروز می خواهم یک کتاب کاربردی را به شما معرفی کنم. کتابی که به کمکتان می آید تا بتوانید یک عنوان خوب برای ایمیل انتخاب کنید.

اطلاعات کتاب

عنوان کتاب: 100 Email Subject Lines We Actually Clicked

نویسنده: Hubspot

تعداد صفحات: ۳۴

زبان کتاب: انگلیسی

ایمیل مارکتینگ هنوز هم بسیار اثر بخش است. برای راه اندازی کمپین های ایمیل مارکتینگ ابزارهای مختلفی در اختیار شما است. برخی از این ابزارها مانند Mailchimp اجازه راه اندازی کمپین برای تعداد محدودی کاربر را به صورت رایگان در اختیارتان می گذارد. مشابه میل چیمپ ابزار رایگان زیادی وجود دارد. این ابزارها علاوه بر امکان ارسال ایمیل، امکان رهگیری و آنالیز کمپین را هم به شما می دهند.

اگر تا کنون کمپین ایمیل مارکتینگ راه اندازی کرده باشید به خوبی می دانید که انتخاب یک عنوان مناسب چقدر مهم است. با انتخاب یک سابجکت مناسب می توانید کاربران را وادار به باز کردن ایمیل کنید. بدون اینکه این عنوان برای مخاطب جذاب باشد، شانس باز شدن ایمیل ها بسیار کم است. موفقیت کمپین ایمیل مارکتینگ، در مرحله اول به باز شدن ایمیل ها وابسته است.

هاب اسپات که در ارائه آموزش ها و خدمات مربوط به بازاریابی محتوا و دیجیتال مارکتیگ بسیار شناخته شده است، یک کتابچه کاربردی برای این موضوع تهیه کرده است. در این کتاب ۱۰۰ عنوان برای ایمیل ها معرفی شده اند که می توانند اثر بخش باشند. قرار نیست شما دقیقا همان عناوین را برای ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. بلکه به شما ساختار و روش هایی معرفی شده است که توسط آنها می توانید عنوان های اثر گذار انتخاب کنید.

این کتاب را هم اکنون می توانید به صورت رایگان از سایت ما دانلود کنید.

نویسنده: محمد علی عاشوری