هزینه طراحی ست اداری چقدر است؟ اگر شما هم قصد دارید یک ست جدید اداری طراحی کنید، احتمالا به دنبال قیمت (تعرفه) این خدمات خواهید بود. پس از کمی جستجو احتمالا با هزینههای گوناگونی مواجه میشوید. در این بخش قصد داریم تا برایتان توضیح دهیم که هزینه طراحی ست اداری به چه صورتی محاسبه میشود.
هزینه طراحی اجزای ست اداری
یک ست اداری معمولا شامل کارت ویزیت، سربرگ A4 و A5، پاک نامه و پاکت A4 میشود. این موارد بر اساس ست اداری ممکن است کمتر یا زیادتر شود. همین امر در ابتدا یک چیز را برایمان مشخص میکند: این اجزا در قیمت ست اداری دخیل خواهند بود. طبعا اگر یک ست اداری با تمامی موارد ذکر شده بخواهید، هزینهای بیشتر از زمانی نصف این موارد را نیاز داشته باشد باید پرداخت کنید.
پس یکی از مواردی که در لیست قیمت این خدمات باید مورد توجه ما قرار بگیرد، این است که تعرفه اعلام شده شامل چه مواردی میشود. اما به جز کلیت این تعداد اجزا، موارد دیگری هم هست که میتواند در تعرفه تاثیرگذارد باشند. در ادامه برخی دیگر از این موارد را مورد بررسی قرار میدهیم.
طراح حرفهای و تعرفه طراحی ست اداری
زمانی که شما به یک متخصص مراجعه میکنید، هزینهای بیشتر از یک فرد مبتدی باید پرداخت کنید. این امر شاید نیاز به توضیح چندانی نداشته باشد و برای همه ما روشن است. اما صرفا از روی هزینه نسبت به حرفهای بودن یا مبتدی بودن طراح قضاوت نکنید. یک طراح حرفهای نمیتواند بیش از اندازه هزینهای پایین از شما دریافت کند، اما همزمان این موضوع دلیل نمیشود یک طراح مبتدی هزینههای بالایی درخواست نکند!
راهکار برای چنین مواقعی بسیار ساده است. از طراح نمونهکار بخواهید. با مشاهده این نمونهکارها میتوانید نسبت به توانایی طراح اطمینان حاصل کنید. اما هر نمونهکاری را نپذیرید. به عنوان مثال ما در لولسا به صورت ۲۴ ساعته، نمونهکارها را روی سایت در اختیار مشتریان قرار میدهیم. دلیل این امر روشن است، ما برای تمامی خدمات انواع نمونه کار انجام دادهایم و توانایی ارائه آن را داریم. اما زمانی که یک طراح نمونهکار کافی نداشته باشد، معمولا به صورت عمومی آن را منتشر نمیکند.
طراحی اجزای کارت ویزیت و تاثیر در هزینه طراحی
یکی دیگر از عواملی که در طراحی تاثیرگذار است، جزئیاتی است که در طراحی اجزای ست اداری نیاز خواهید داشت. بگذارید به صورت روشنتر این موضوع را بررسی کنیم. به عنوان مثال فرض کنید شما یک کارت ویزیت میخواهید. یک کارت ویزیت ممکن است یک رو، دو رو و یا حتی دو لت باشد. پر واضح است که طراحی یک کارت ویزیت دو لت، هزینهای بیشتر از طراحی یک کارت ویزیت یک رو خواهد داشت. پس این جزئیات هم در هزینه نهایی شما اثرگذار هستند.
تعداد اتود در طراحی ست اداری و هزینه آن
از دیگر عوامل موثر در قیمت، تعداد اتودهایی است که برای طراحی درخواست میکنید. پس از ثبت سفارش، طراح بنا به ان چه از او درخواست کردید تعدادی طرح اولیه برای شما طراحی میکند. مشخص است که اگر از طراح تعداد بیشتری اتود درخواست کنیم، باید هزینهای بیشتر برای طراحی پرداخت کنیم. پس یکی از مواردی که در بررسی لیست قیمت طراحی ست اداری باید مورد توجه قرار بگیرد، تعداد اتود درخواستی ما خواهد بود.
میزان تغییرات در طراحی ست اداری و تاثیر آن در هزینه
آخرین موضوعی که در هزینه طراحی ست اداری نقش داشته و امروز به آن میپردازیم، میزان تغییرات درخواستی شما است. پس از اینکه طراح اتودها را به شما ارائه کرد، شما ممکن است درخواست تغییرات بدهید. هر چه این تغییرات بیشتر باشد، هزینه تمام شده شما افزایش پیدا میکند. معمولا به این صورت است که ابتدا طراح به شما میگوید هزینه برای تعداد مشخص اتود و میزان مشخص تغییرات یک عدد خاصی است. حالا اگر در جریان طراحی شما تغییرات و اتودهای بیشتری درخواست کنید، باید هزینه این درخواستها را به مبلغ اولیه اضافه کنید.
توصیه: پیش از درخواست طراحی، ابتدا کامل نیازهای خود را بسنجید. اطلاعات اولیه را کامل جمع آوری کنید و بدانید چه چیزی از طراح میخواهید. افرادی که ابتدا این کار را انجام نمیدهند، معمولا در پروسههای طراحی طولانی مدتی گرفتار میشود. هزینه آنها بالا رفته و احتمالا رضایتی از کار نهایی به دست آمده نخواهند داشت.
سفارش طراحی ست اداری
برای ثبت سفارش طراحی ست اداری در لولسا، تنها کافی است تا اطلاعات اولیه مورد نیاز را در فرم سفارش ثبت کنید. ثبت سفارش طراحی ست اداری، معمولا کمتر از چند دقیقه زمان خواهد گرفت. برای راحتی کار مشتریان محترم، نمونهکار و سیستم محاسبه هزینه به صورت کاملا آنلاین و ۲۴ ساعته در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است. برای اطاعات بیشتر، به صفحه این خدمات در سایت مراجعه کنید: