فروش و بازاریابی مهمترین موضوعات کسب و کارها از کوچک تا بزرگ است. برای یک بازاریابی و فروش موفق، باید مهارتهای مختلفی را آموخت. ما نیز در لولسا اقدام به تولید محتوا در این زمینه کردهایم تا مخاطبین بتوانند حرفهایتر به بازاریابی و فروش کسب و کارشان فکر کنند. در این بخش، مجموعهای از مقالههایی که با موضوع بازاریابی و مارکتینگ در لولسا به نگارش در آمده است را برای شما گردآوری کردهایم. این مجموعه حوزههای مختلفی را در بر گرفته و میتواند به شما برای یک آشنایی حداقلی با مفاهیم کمک کند.
مقالههای بازاریابی و فروش
- هشت اشتباه رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی
- ویژگی های بازاریابی اینترنتی
- تفاوت بازاریابی اینترنتی و بازاریابی الکترونیک
- سئو سایت و بازاریابی بین المللی
- بازاریابی محتوا چیست؟
- انتخاب بهترین زمان فروش و بازاریابی در شبکه های اجتماعی
- ترس از دست دادن fomo چیست و چگونه میتوان از آن برای بازاریابی در شبکههای اجتماعی استفاده کرد؟
- چگونه در بازاریابی موتورهای جستجو موفق باشیم: تلفیق سئو و تبلیغات کلیکی!
- شش روند دیجیتال تاثیرگذار بر بازاریابی و تبلیغات در سال ۲۰۱۷
- نکات تخصصی موثر در موفقیت کمپینهای بازاریابی دیجیتال
- ده قانون اساسی بازاریابی شبکههای اجتماعی
- چرا بازاریابی محتوایی شما شکست میخورد و چگونه میتوانید جلوی آنرا بگیرید؟
- سه شیوه استفاده از اسنپ چت برای بازاریابی
- پنچ تکنیک بازاریابی از طریق اینفوگرافیک!
- پنج نکته مهم در خصوص بازاریابی محتوایی و جلب اعتماد مخاطبین
- پنج ایده بازاریابی دیجیتال که برند شما را قدرتمند میسازد
- شش شیوه برای به حرکت در آوردن موتور محرکه کسب و کار با استفاده از بازاریابی محتوایی
- بازاریابی محتوایی چیست؟
- آشنایی با مزیت های استراتژی بازاریابی محتوا
- بازاریابی دیجیتال چیست؟
- چگونه در تولید محتوا محصول بازاریابی کنیم؟
- بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟
- ROI چیست؟
- مدیریت چیست؟
- طراحی سایت فروشگاهی و سهم ما از بازار
- تولید محتوا و فروش با توجه به نیچ مارکتینگ
- جایگاه تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ
- چطور تولید محتوا را برای نیچ مارکتینگ استفاده کنیم
- دیجیتال مارکتینگ و پرهیز از خطاهای آن
- نکات مهم برای شروع و ادامه کمپین ایمیل مارکتینگ تاثیرگذار
- سئو سایت و مارکتینگ آنلاین
- داشتن وبسایت و افزایش فروش: توهم یا واقعیت در سال ۲۰۱۷
- شش پیشنهاد برای پایین آوردن هزینهها در زمان طراحی استراتژی فروشگاه اینترنتی
- تمرکز بر مسیر مشتری در تولید محتوای سایت فروشگاهی
- راههای افزایش انگیزه برای کار
امیدواریم این مجموعه مقالات بتواند به شما برای موفقیت بیشتر در فروش و بازاریابی کمک کند. توجه داشته باشید که فروش و بازاریابی موضوعی نیست که آن را دست کم بگیرید. بسیاری از افراد تصورشان بر این است که با راهاندازی یک شبکه اجتماعی یا سایت میتوانند در فروش و بازاریابی موفق باشند. با اینکه داشتن یک سایت یا صفحه در شبکه اجتماعی میتواند یک نقطه شروع باشد، اما همه چیز نیست. اگر میخواهید یک بازاریاب یا مدیر فروش خوب باشید، پیش از هر چیز باید دانش خود را افزایش دهید. ما تلاش خواهیم کرد تا در مجموعههای بعدی، محتوایی ارزشمندتر و باکیفیتتر را برای شما تولید کنیم.
در ضمن، لولسا مجموعهای از ابزارهای رایگان در اختیار شما قرار میدهد که میتواند به شما برای بازاریابی و مارکتینگ دیجیتال بسیار مفید باشد. استفاده از این ابزارها نیاز به هیچ نرمافزار یا ابزار خاصی ندارد. تنها کافی است تا کمی وقت گذاشته و از آنها به درستی استفاده کنید.