Your browser does not support JavaScript!
تولید محتوا
سفارش تولید محتوا تالیفی
سفارش تولید محتوا ویژه
هزینه
چطور با تولید محتوا برای کسب و کار خود لید پیدا کنیم؟

تولید محتوا در همه قالب ها مانند متن، عکس، ویدئو و حتی پادکست و بازاریابی آن یکی از مهم ترین کارها برای تولید LEAD و درنتیجه، رشد کسب و کار است. گزارشی از DemandMetric نشان داد که بازاریابی محتوا می تواند ۳ برابر بیشتر از سایر اشکال سنتی بازاریابی، منجر به ایجاد لید شود. در این نوشته به دنبال آن هستیم که شما را برای دستیابی به این هدف راهنمایی کنیم.

تولید محتوا چیست

ویژگی محتوای تولید شده برای رسیدن به لید

محتوایی باید تولید کنید که در میان سایر محتواهای موجود، صدایی واضح، جسور و به مراتب متفاوت تر باشد. در این محتوا اصول سئو SEO رعایت شده باشد و همینطور ارزشی ارائه دهد که مخاطب حاضر شود اطلاعات شخصی خود را در ازای دریافت محتوا، معامله کند. اشاره به کارکرد و برتری محصول خود و سودی که به مخاطب می رساند را در تولید محتوا جدی بگیرید.

حتماً از مشتریانتان بخواهید که تجربیاتشان در استفاده از محصول را در کامنت ها بنویسند و آن را برای دیگران بفرستند. مشتریان شما 2.4 برابر بیشتر از محتوای بازاریابی ای که تولید کردید، به نظرات کاربران قبلی توجه می کنند.

ترغیب مخاطب برای CTA یا فراخوان

بعد از آنکه مخاطب شما لقمه  ای از محتوای تولید شده را بلعید و مزه آن برایش خوش آیند بود، زمان بیان پیشنهاد فرا می رسد. پیشنهادی که ادامه بهره مندی از محتوا را مشروط به ثبت اطلاعات مخاطب می کند. اطلاعات باید شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل، در صورت وجود نام شرکت و شهر محل زندگی باشد.

در نظر بگیرید که پیشنهاد باید با عنوان جذاب و رابط کاربری آسان باشد. در کلید واژه اقدام (CTA) از کلمات ترغیب کننده مانند فوری و رایگان استفاده کنید. فراموش نکنید که در شبکه های اجتماعی نیز دانلود محتوا را به ارتباط با وبلاگ خود و یا ثبت اطلاعات مشتری مشروط کنید.

بنابراین در تولید محتوا می توان پیشنهادات وسوسه انگیزی خلق کرد. پیشنهاداتی در قالب های مختلف مانند مطالعات موردی، کتاب های الکترونیکی، گزارش های رایگان، وبینارها، دوره های کوتاه، آزمون ها و نسخه آزمایشی رایگان یک محصول و ... برای مخاطب بسیار جذاب است.

در صورتی که به تولید محتوا نیاز دارید، از ما در لولسا بخواهید.