Your browser does not support JavaScript!
تولید محتوا
سفارش تولید محتوا تالیفی
سفارش تولید محتوا ویژه
هزینه
تولید محتوای ارزنده

امروز قصد داریم تا درباره تولید محتوای ارزنده با شما صحبت کنیم. بسیاری از اوقات وقتی با محتوایی بی کیفیت مواجه می شویم دیگر علاقه ای به دنبال کردن آن مطلب نداریم. محتوای ارزنده اما ما را ترقیب می کند که موضوع مورد نظر را پی بگیریم.

محتوای مفید و ارزشمند نمایش خوب از موضوع مورد نظر است. ضرب المثلی قدیمی می گوید: دختر روی بوم قالیچه تکون داد، قالیچه خاک نداشت خودشو نشون داد. حتی انسان در زمان گذشته دریافت که برای بهبود آینده خود باید دیده شود؛ تا مطرح نشود و داشته هایش را عنوان ننماید، کیفیت زندگی و آینده او بهبود نمی یابد.

تولید محتوا چیست

اهمیت محتوای ارزنده

تولید محتوا (تولید محتوا چیست؟) به این دلیل که  نشان دهنده پویایی، زایش، وجود و حضور ماست اهمیت دارد و به وسیله آن می توانیم خود را در بازار رقابت از دیگران متمایز سازیم. محتوای مفید، آن بسته اطلاعاتی است که  می تواند معرفی شایسته و پیشرو از محصول و خدمات داشته باشد و آن را در ذهن مخاطب به طور ویژه برجسته نماید. این کار باعث می شود تا افکار و نظر مخاطب را جلب نموده و او را با محصول، خدمات و یا کسب و کار ما درگیر کند.

تولید محتوا از زمانی اهمیت بیشتر یافت که بازار، امکان رقابت بیشتر پیدا کرد. در رقابت دنیای تکنولوی های جدید و تلاش برای دیده شدن، تولید محتوای ارزنده برترین ها را از سایر رقبا جدا می کند. تا چند سال پیش هر کس برای دیده شدن از طریق چند مجرای خاص مانند صدا و سیما یا روزنامه ها اقدام می کرد اما با گسترش ابزارهای ارتباط جمعی و پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای دیجیتالی، دیده شدن به کاری تخصصی تر و بسیار رقابتی تر تبدیل شد.

در این میان هر کس بیشترین و بهترین محتوا را مربوط به خود تولید کند توانایی رقابت و نشان دادن برتری خود را دارد. در مواجهه با فضای مجازی حتما درگیر مواردی از متون و محتواها بوده اید که جذاب نبوده و حتی به گونه ای باعث زدگی می شدند؟ این برای هر شخص نشان دهنده این مطلب است که تولید محتوای جذاب و مفید می تواند نماینده رشته تخصص و یا تجارت ما باشد. هر چقدر محتوای ما جامع تر، خلاقانه تر و جذابتر باشد توانایی ما برای جلب توجه دیگران بیشتر خواهد بود. این موضوع موجب روی آوردن مخاطبین بیشتر و اقبال عمومی نسبت می شود.

ز دست دیده و دل هر دو فریاد هرآنچه دیده بیند دل کند یاد ...  هرآنچه چشم دید و در ذهن مخاطب خوش افتاد، دل مخاطب آن را خواهد خواست. پس محتوا باید چنان خاص و موثر باشد تا همیشه در ذهن مخاطب باقی بماند.