Your browser does not support JavaScript!
تولید محتوا
سفارش تولید محتوا تالیفی
سفارش تولید محتوا ویژه
هزینه
جایگاه تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ

شاید تا به حال در کسب کارتان به این فکر کرده باشید که راه را غلط رفته اید و یا از روش های صحیح برای پیشرفت خود استفاده نمی کنید. اگر دوست دارید کسب و کارتان رونق زیادی داشته باشید باید موضوعات مهم و کلیدی که باعث پیشرفتتان می شود را بلد باشید. یکی از این موضوعات مهم تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ است. در ادامه ما کامل درباره ی این مسئله صحبت خواهیم کرد.

تولید محتوا چیست

اهمیت تولید محتوا در کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ

بیشتر افراد وقتی به این نتیجه می رسند که راه را غلط رفته اند، به دنبال یک راه حل جدید و خوب می گردند. این مسئله در انواع کسب و کارها صدق می کند. اگر کمی وقت بگذارید و روش کار شرکت های معتبر و معروف را بررسی کنید، در همگی یک الگوی خاصی مشاهده خواهید کرد. تمامی این شرکت ها و برندها بر اساس کیفیت و یا حتی شعار تبلیغاتی شان بین مردم شناخته شده هستند. 

آن ها این کار را به کمک تولید محتوا مناسب انجام می دهند. تولید محتوای مناسب و خاص در پیشرفت شما تاثیر بسیار زیادی دارد. این کار باعث می شود که شرکت و کسب کار شما، نوع خدمات دهی شما، کیفیت محصولات و کارتان و ... بین مردم شناخته شود. در این شرایط خیلی از مردم شما را به دیگران معرفی می کنند و شما روز به روز پیشرفت خواهید کرد. پس به این دلیل است که تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ از اهمیت بالایی برخوددار است.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست

کاربرد تولید محتوا در کسب و کارهای مختلف

تولید محتوا در همه کسب و کارها اهمیت دارد و می توان گفت که شغلی وجود ندارد که بدون داشتن تولید محتوا جذاب و خاص بتوان در آن پیشرفت داشت. به طور خلاصه زمینه ها و مشاغلی که بسیار زیاد با تولید محتوا مناسب درگیر هستند. مشاغلی مانند کسب و کارهای اینترنتی و فروش آنلاین، سایت های فروشگاهی، گردشگری، خدماتی و علمی از جمله این مشاغل هستند. 

انواع روش های تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی 

تولید محتوا دارای انواع مختلفی مانند محتوای متنی، ویدیویی، تصویر، پادکست و ... . شما بسته به نوع فعالیت خود باید یک الی دو نمونه از نوع های تولید محتوا را انتخاب کرده و براساس آن شروع به کار کنید. البته در تولید محتوا لازم است دو نکته مهم را رعایت کنید. 

اولین نکته نظر مشتریان و مخاطبان شماست. شما باید روی یک نوع تولید محتوا کار کرده و بررسی کنید که آیا مخاطبان شما از روند و نوع کار شما راضی هستند یا خیر؟ اگه به مرور زمان پیشرفت را احساس کردید بدانید که تصمیم درستی گرفته اید و آن را ادامه دهید. پس نظر مخاطبان در تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است.

دومین نکته نوع فعالیت شما می باشد. در واقع شما باید در نظر بگیرید که قرار است در چه بستری شروع به کار کنید. برای مثال افرادی که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند، نیاز به محتوای عکسی و ویدیویی دارند. در واقع در این زمینه بیشتر مردم سراغ پیج های فروشگاهی می روند که دارای تنوع کار، خلاقیت و ... هستند.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

نکات مهم در تولید محتوا 

برای تولید کردن یک محتوای جذاب که به شما در پیشرفت تان کمک کند لازم است چند نکته ی مهم را رعایت کنید. این نکات عبارتند از: 

  • انتخاب موضوع جذاب و مخاطب پسند و در عین حال داشتن متنی یا ویدیویی که در آن از کلمات جذاب استفاده شده است. همچنین شما می توانید با سوال های مختلف مخاطب را تا آخر محتوای خود نگه دارید.
  • استفاده نکردن از جملات بلند و خسته کننده
  • آوردن و بررسی اطلاعات خاص و جذاب و جدید
  • توجه به نظر مخاطبان و خواسته های آن ها در هنگام آماده سازی محتوا