مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
ابتدا باید بدانیم استفاده از کلمات کلیدی هدفمند در تولید محتوا یک اصل مهم محسوب میشود. و همچنین بدانیم که عنوانهای فرعی (زیر عنوان) از جمله عبارتهای بسیار مهم در محتوا هستند؛ که متن را به قسمتهای کوچکتر برای درک بهتر موضوع تقسیم میکنند. استفاده از کلمات کلیدی در عنوانهای فرعی یکی از کارهای مهمی است که نقش موثری در بهینهسازی محتوا ایفا میکند و نتیجه رتبهبندی در موتورهای جستجو را بهبود میبخشد. برای اطلاع بیشتر، در ادامه همراه من باشید.
- نوشته شده توسط سیده فاطمه رضوانی
- دسته: مقالات
در دنیای مدرن افراد بسیاری در حیطه بازاریابی محتوایی فعالیت میکنند و این حرفه با رقابت شدیدی روبرو است. به این ترتیب یکی از اساسیترین عامل موفقیت در این شغل، بالا بردن کیفیت و جذب مخاطب است. راهکارهایی وجود دارد که با استفاده از آن میتوانیم به صورت حرفهای تولید محتوا کنیم. در اینجا به بخشی از آنها اشاره شده است.
- نوشته شده توسط فاطمه مهراد
- دسته: مقالات
رپورتاژ آگهی شکلی از محتوا است که به معرفی یک محصول، کسب و کار، خدمات شرکت یا فرهنگ سازی در مورد موضوعی خاص میپردازد. این متن در سایتهای خبری پر بازدید یا مرتبط با موضوع مربوطه قرار میگیرد، تا بازدید سایت مورد نظر افزایش یابد. از آن جایی که رپورتاژ میتواند بر تبلیغ و رتبه جایگاه سایت تأثیر گذار باشد، در نتیجه نوشتن آن به صورت اصولی اهمیت فراوان دارد. توجه شود که رپورتاژ آگهی فقط یک متن ساده نیست؛ بلکه همانند یک فروشنده یا بازاریابی است که می خواهد در یک فضای عمومی شلوغ تمام توجهات را به سمت کسب و کار مورد نظر جلب کند.
- نوشته شده توسط سیده فاطمه رضوانی
- دسته: مقالات
آیا تا به حال به تاثیر محتوای خود روی مخاطبانتان فکر کردهاید؟ چگونه با تولید محتوا آنها را متقاعد میکنید که برای خرید محصول یا خدمات اقدام کنند؟ متقاعدسازی زمانی اتفاق میافتد که شما پیامی را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارید؛ که به راحتی در خاطر میماند و به عنوان ایدهای تفسیر میشود که آنها را به اقدام وادار کند.
- نوشته شده توسط ثریا داسیان
- دسته: مقالات
تولید محتوا، برای آن دسته از کسب و کارهایی که در بستر اینترنت مشغول به فعالیت هستند، میتواند یک استراتژی بسیار کارآمد جهت رونق گرفتن باشد. محتوا ابزاری مناسب برای بازاریابی و تبلیغ محصول است. مدیر یک وب سایت با کمک این ابزار میتواند بازاریابی هدفمندی را دنبال نماید و با جذب مشتری به کسب و کار خود جهت ببخشد.
- نوشته شده توسط احمد بهمنیار
- دسته: مقالات