مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
اصطلاحات و تکنیکهای فراوانی برای سئو وجود دارد. اغلب افراد مبتدی کمتر به نکات تکنیکی و مهم سئو میپردازند و منجر به عدم نتیجهگیری وب سایتها میشود. در این مقاله قصد داریم یک راهکار بسیار مهم در سئو یعنی پیرایش (هرس کردن یا Pruning) را برایتان توضیح دهیم. یکی از این استراتژیهایی که اغلب نادیده گرفته میشود، پیرایش است، فرآیند حذف محتوای منسوخ، کمعملکرد یا نامربوط از یک وبسایت. اگرچه ممکن است به نظر برود که حذف محتوا برخلاف منطق است، اما پیرایش میتواند نقش قابلتوجهی در بهبود عملکرد SEO و سلامت کلی وبسایت ایفا کند.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
در دنیای سئو (SEO)، الگوریتمهای گوگل نقش محوری در شکلدهی رتبهبندی وبسایتها و تعیین اینکه کدام صفحات در نتایج جستجو ظاهر میشوند، ایفا میکنند. یکی از این الگوریتمها که تأثیر قابلتوجهی داشته است، گوگل پاندا است که در سال ۲۰۱۱ میلادی به عنوان پاسخی به شیوع رو به رشد محتوای بیکیفیت و وباسپم معرفی شد. در این مقاله بیشتر با این الگوریتم قدیمی گوگل آشنا خواهید شد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
در دنیای بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، سرعت وب سایت به یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی وب سایت ها تبدیل شده است. گوگل، با درک اهمیت سرعت وب سایت ها، Core Web Vitals را به عنوان یک مجموعه از معیارهای عملکردی معرفی کرد که سرعت و تجربه کاربری وب سایت ها را ارزیابی می کند. یکی از این معیارها، Largest Contentful Paint (LCP) (بزرگترین ترسیم محتوای) است که زمان بارگذاری محتوایی اصلی وب سایت را اندازه گیری می کند. در این مقاله شما با این اصطلاح مهم سئو آشنا خواهید شد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
در حوزه بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، اولین محتوای قابل مشاهده (First Contentful Paint) به عنوان یک معیار مهم برای ارزیابی سرعت بارگذاری اولیه و تجربه کاربری یک وب سایت ظهور کرده است. این معیار زمان لازم برای ظاهر شدن اولین عنصر تعاملی در یک صفحه وب را اندازه گیری می کند و نشان می دهد که کاربران چگونه می توانند به سرعت محتوای معنادار را درک کنند.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
در دنیای در حال تغییر بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، الگوریتم های گوگل همچنان در حال تکامل هستند و تجربه کاربر را بر عوامل رتبه بندی سنتی ارجح می دانند. یکی از این عوامل، جابجایی انباشتی یا Cumulative Layout Shift است که حرکت غیرمنتظره عناصر در یک صفحه وب را در حین بارگیری اندازه گیری می کند.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات