مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
طراحی عبارت است از انتخاب رنگ، شکل، فونت، خط مناسب و برقراری هماهنگی بین آنها و طراح به کمک این هنر قادر خواهد بود تا پیام خود را به مخاطب منتقل کند. زمانی که نیمکره ی چپ و راست مغز به کمک هم آیند ایده های خلاقانه آفریده خواهند شد. بنابراین، شما باید قادر باید تا ارتباط لازم بین نیم کره های مغز خود برقرار کنید. اگر شما خلاقیت زیادی ندارید و یا انسان خلاقی هستید اما در زمان و شرایطی قرار گرفته اید که ایده ها از ذهنتان سرازیر نمی شوند به شما پیشنهاد می شود تا مقاله را تا انتها خوانده و از راه کار هایی که در این مقاله به آنها پرداخته می شود استفاده کنید.
- نوشته شده توسط پگاه تایکندی
- دسته: مقالات
امروزه تمامی طرح های گرافیکی مربوط به تبلیغات باید بر اساس یک برند بوک مشخص که برای هویت تجاری خاص تهیه شده است، ساخته شود تا موفق عمل کند و موثر واقع شود. چرا که شما به این طریق می توانید مخاطبین خود را با جلب نظر و اعتمادشان حفظ کرده و کیفیت مجموعه کارهای تبلیغاتی خود را بالا نگه دارید. زمانی که شما ارتباط بصری منحصر به برند خود را داشته باشید و همواره بر طبق آن طراحی های خود را پیش ببرید باعث این خواهد شد که در حافظه ی مخاطب خود ماندگار شوید و اعتماد او را به خود جلب کنید.
- نوشته شده توسط پگاه تایکندی
- دسته: مقالات
زمانی که قدم به طراحی سایت گذاشتم، اولین سایت را بر اساس مامبو طراحی کرده بودم. در آن دوران مامبو قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوای جهان بود. از آن زمان تغییرات بسیار زیادی رخ داده است. مامبو، به دو دسته جوملا و ادامه مامبو تقسیم شد و چند سال بعد دیگر خبری از ادامه پروژه مامبو نبود. اما جوملا (joomla) جای مامبو (mamo) را گرفت، و توانست جایگاه بزرگی میان سیستم های مدیریت محتوا در جهان به دست بیاورد. در میان سیستم های مدیریت محتوا، بیش از همه به جوملا، وردپرس (wordpress)، دروپال (drupal)، مامبو و E107 کار کردم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
در تمام مدتی که بر روی فروش اینترنتی، و بازاریابی محتوایی کار کرده ام، همواره برای مشتریان جدید یک سوال در ذهنم وجود داشته است: آیا باید بیشتر بر روی سئو تمرکز کرد و یا بر روی تبلیغات کلیکی؟ این سوال را در ذهن خودتان داشته باشید. جستجوی ارگانیک یا پرداختی دو اصل مهم و متفاوت، اما دو روی یک سکه هستند. ایجاد مسیر برای سایت از طریق سئو (بهینه سازی برای موتور های جستجو) و یا تبلیغات کلیکی هر دو برای ورود کاربران به سایت شما کمک می کنند. چیزی که هر دوی این استراتزی ها را به هم مرتبط می کنند یکی است: افزایش بازدید سایت!
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
اگر شما هم می خواهید در سال ۲۰۱۷ یکی از کسب و کارهای موفق باشید، باید برای آن آماده شوید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که رویه ی دیجیتالی شرکت خود را تنظیم کنیم. در زیر ۱۰ رویه دیجیتال برندینگ و کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ آورده شده است. به شما پیشنهاد می کنم، تک تک موارد را به دقت مطالعه و تحلیل کنید. برای مقابله و یا استفاده ازآنها اماده شوید، تا بتوانید یکی از موفق ترین کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ باشید.
- نوشته شده توسط زینب عاشوری
- دسته: مقالات