مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
پیدا کردن راه حل مناسب برای سئو میتواند دشوار باشد. برندها و مارکتینگها باید در نظر داشته باشند کدام روش میتواند عملیات جستجو آنها را راحتتر کند. در این مقاله این موضوع را مورد بررسی قرار میدهیم.
- نوشته شده توسط زینب عاشوری
- دسته: مقالات
هفت راز حرفهای مقاله نویسی سئو را در این مقاله برای شما خواهم گفت. وبلاگهای سئو بخش بسیار مهمی از فراهم آورندگان سریس آنلاین و مدیریت فضای مجازی هستند. پست مقالات جدید به طور منظم یکی از آسانترین راهها برای معرفی برند شماست. قطعا فقط نوشتن یک سری کلمات بیمعنی به افزایش بازدید سایت شما کمک نخواد کرد. مقاله نویسی سئو منجر به افزایش ترافیک سایت شما میشود؛ اما تنها اگر آنها را به شکل درست بنویسید.
- نوشته شده توسط زینب عاشوری
- دسته: مقالات
بروشور یک سند کوتاه و چاپی است که به آن پمفلت هم میگویند. یک کتابچه که شامل موارد تبلیغی و توصیفی است. از طرف دیگر کاتالوگ یک سند یا یک کتاب شامل فهرستی از کتاب ها، وسایل، و یا اسامی.
بسیاری برای تمیز این دو از یکدیگر دچار مشکل می شوند زیرا هر دو اطلاعاتی درباره ی محصولات جدید یک شرکت، هتل ها، مراکز خرید، و غیره می دهند. تفاوت بسیار کمی بین بروشور و کاتالوگ وجود دارد.
- نوشته شده توسط زینب عاشوری
- دسته: مقالات
تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) چه هستند؟ هر کدام چه تعریفی دارند؟ تفاوت این دو در چیست؟ در این مقاله آموزشی قصد دارم تا شما را با تعریف تجربه کاربری و رابط کاربری به صورت کامل آشنا کنم. سپس درباره تفاوت آنها صحبت خواهیم کرد.
- نوشته شده توسط زینب عاشوری
- دسته: مقالات
اینفوگرافیک (Info graphic) کوتاه شده واژه (information graphic) یا همان گرافیک اطلاع رسان می باشد. کلمه اینفوگرافیک در زبان فارسی معادل های گوناگونی مانند: اطلاع نگاشت، گرافیک اطلاع رسان، داده نما، اینفوگرافی و ... دارد. اغلب موارد اینفوگرافیک به اشتباه با دیداری سازی داده ها (Data visualization) یکی گرفته می شود. اما این دو بر خلاف تشابه ای که با یکدیگر دارند اما دارای اختلاف هایی نیز هستند.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات