Your browser does not support JavaScript!
آنالیز سئو وردپرس
سئو وردپرس
سئو جوملا
سئو کار

در مقاله قبل به معرفی پنج ابزار مطرح در زمینه سئو سایت پرداختیم. در این مقاله در مورد پنج ابزار دیگر یعنی باز سومو، سمراش، کوییک اسپراوت، اسپایدر ویو سیمیولیتور، و سرپ رنک چکر صحبت خواهیم کرد. این ابزارها به شما کمک می کنند تا استراتژی های سئو سایت خود را با توجه به تحلیل نقاط ضعف و قوت شان بهبود ببخشید. از آنجا که این ابزارها رایگان هستند امتحان کردنشان ضرری ندارد. در نهایت استراتژی های کاربردی تر را خواهید یافت و روی آن ها تمرکز می کنید.

سئو وردپرس
سئو جوملا
خدمات سئو
آنالیز سئو وردپرس

بهینه سازی و سئو سایت نیازمند توجه مستمر و همزمان به مولفه های مختلفی است که با توجه به هدف و اولویت های شما تعریف می شوند. پروسه سئو سایت پروسه پر استرسی است که هر چقدر هم که شما تلاش کنید باز هم یک سری عوامل خارجی بر روند موفقیت شما تاثیر می گذارند. با این حال یک سری ابزار یا سایت در زمینه سئو سایت وجود دارند که به شما کمک می کنند تا با تحلیل مستمر روند سئو سایت خود بتوانید بفهمید چه اتفاقی برای سایت شما افتاده است.

سئو وردپرس
سئو جوملا
خدمات سئو
آنالیز سئو وردپرس

سال پیش یعنی سال 2015 سال پرهیجانی برای دنیای سئو سایت بود. آپدیت موبایلگدون بالاخره آمد و سایت هایی که در دنیای موبایل فرندلی عقب افتاده بودند را جریمه کرد. الگوریتم لوکال یا بومی سازی نتایج جستجو نیز به روز شد و برخی به روز رسانی های دیگر. اما به روز رسانی سئو در سال 2016 چیست؟

سئو وردپرس
سئو جوملا
خدمات سئو
آنالیز سئو وردپرس

چرا برخی سایت ها سئو سایت قوی دارند؟ رمز موفقیت آنها در سئو سایت چیست. آیا این سایت ها از تکنیک های بسیار حرفه ای و پیشرفته ای استفاده می کنند. در پاسخ به تمام این سوالات باید گفت که این سات ها و شرکت ها ارزش و واهمیت سئو سایت را درک نموده اند و برای بدست آوردن رنکینگ بالاتر تمامی تلاش خود را می کنند. در واقع سایت هایی که سئو سایت قدرتمندی دارند و در بیشتر کلمات در رنکینگ بالایی قرار گرفته اند پروسه سئو سایت و بهینه سازی سایت را به طور مداوم انجام می دهند و هرگز از انجام سئو سایت ناامید نمی شوند.

سئو جوملا
سئو وردپرس
خدمات سئو
سئو کار

اعتبار ملاک و فاکتوری اساسی در رنکینگ سایت ها می باشد و اثرگذاری بسیار بالا در پروسه سئو سایت دارد. اینکه اعتباری که سایت شما در گوگل دارد با دیگر سایت ها که رقبای شما هستند چه میزان می باشد ملاک اثرگذاری در رنکینگ سایت شما می باشد.

زیر مجموعه ها