مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال

انکر تکست به انگلیسی Anchor text متن قابل مشاهده و قابل کلیکی است که به صفحه وب یا سند دیگری پیوند میدهد. انکر تکست یکی از عناصری است که میتواند بر قابلیت استفاده، دسترسی و سئوی وب سایت تأثیر بگذارد. در این مقاله توضیح خواهیم داد که انکر تکست چیست، چرا مهم است و چگونه آن را هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو بهینه کنیم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
ناوبری Breadcrumb میتواند قابلیت استفاده و یافتن یک وب سایت را بهبود بخشد، به خصوص اگر سایت دارای صفحات زیاد یا ساختار پیچیده باشد. برد کرامب برای سئو هم مزیت دارد، زیرا به موتورهای جستجو کمک میکند طرح و محتوای یک وب سایت را بهتر درک کنند. در این مقاله مزایا و انواع ناوبری خرده نان و نحوه پیادهسازی موثر آن در وب سایت خود را توضیح خواهیم داد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
پر کردن کلمات کلیدی (Keyword Stuffing - تکرار کلمه کلیدی یا کیوود استافینگ) یک تکنیک سئو قدیمی است که شامل استفاده بیش از حد کلمات کلیدی یا کلمات کلیدی نامربوط در محتوای یک صفحه وب، متا تگها یا بک لینکها (بک لینک چیست؟) میشود. هدف از پر کردن کلمات کلیدی، دستکاری در رتبهبندی یک صفحه وب در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) از طریق مرتبط یا معتبرتر جلوه دادن آن برای یک جستجوی خاص است. با این حال، پر کردن کلمات کلیدی میتواند هم عواقب منفی برای سئو وب سایت و هم برای تجربه کاربر داشته باشد. در این مقاله توضیح خواهیم داد که پر کردن کلمات کلیدی چیست، چرا برای سئو مضر است و چگونه از آن اجتناب کنیم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
در عصر دیجیتال امروز، پیوند بین تجربه کاربری (UX) و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) غیرقابل انکار است. در حالی که UX بر رضایت کاربر تمرکز دارد، هدف SEO رتبهبندی سایتهایی است که بهترین محتوای کاربرمحور را ارائه میدهند. موتورهای جستجو در حال حاضر به سایتهایی که استراتژیهای سئو را با UX ترکیب میکنند، پاداش میدهند. این مقاله به بررسی این رابطه میپردازد و بینشهایی در مورد چگونگی پیمودن مسیرهای درهم تنیده UX و SEO ارائه میدهد. برای درک اینکه چرا ادغام این دامنه ها برای موفقیت آنلاین بسیار مهم است، با من همراه شوید.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) گاهی بسیار زیاد به نظر میرسد و ممکن است شما را گیج کند. در این مقاله آموزشی، ما مجموعهای از مهمترین و پرکاربردترین اصطلاحات بازاریابی دیجیتال را برای شما گردآوری کردهایم. هدف ما این است که شما با کلیه اصطلاحات و واژگان مهم این حوزه آشنایی کافی به دست آورید. به همین منظور، در ذیل هر اصطلاح، تلاش شده است تا مقالات تکمیلی آورده شود تا در صورت نیاز به مطالعه آنها بپردازید.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات