در دنیای امروز که تحت سلطه دیجیتال است، برندها دائماً به دنبال راههای نوآورانهای برای پر کردن شکاف بین تجربیات چاپی و دیجیتال هستند. کیوآرکد را وارد کنید، یک الگوی شطرنجی ساده که به نظر میرسد گنجینهای از فرصتهای برندسازی را باز میکند. در حالی که کدهای QR برای چندین دهه وجود داشتهاند، اما افزایش محبوبیت آنها نشاندهنده پتانسیل آنها برای تغییر نحوه تعامل مشتریان با برند شما است. اما دقیقاً چرا کیوآرکدها باید بخشی از استراتژی برندسازی شما باشند؟ بیایید به دلایل قانعکننده بپردازیم.
در سئو (بهینه سازی موتور جستجو)، استفاده از ابزارهای جامع برای دستیابی و حفظ رتبه های برتر ضروری است. یکی از این ابزارها که برای برخی از متخصصان سئو مبهم است، «فچ» است. اما نگران نباشید! این مقاله به شما کمک می کند تا پیچیدگی های فچ را درک کنید و از پتانسیل آن برای بهینه سازی وب سایت خود در چارچوب سئوی استراتژیک استفاده کنید.
یکی از این اصطلاحات مهم در سئو و ترجبه کاربری، «فولد Fold» است که از دنیای رسانه های چاپی فراتر رفته و در دنیای دیجیتال نیز از اهمیت تاریخی برخوردار است. با این حال، با ظهور طراحی وب واکنشگرا و رفتار پویای کاربر، این سوال مطرح می شود: آیا «فولد» هنوز در روش های سئوی امروزی ربط دارد؟ در این مقاله بیشتر در خصوص این اصطلاح مهم صحبت خواهیم کرد.
در دنیای دائما در حال تغییر سئو (بهینه سازی موتور جستجو)، تضمین رتبه برتر برای وب سایت شما برای جذب ترافیک ارگانیک از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال، یک رویکرد استراتژیک سئو فراتر از تلاش سنتی برای کسب رتبه اول است. قطعه های برجسته (گاهی فیچرد اسنیپت در فارسی نوشته می شود) فرصتی قدرتمند برای افزایش دید وب سایت شما و معرفی خود به عنوان یک منبع معتبر ارائه می دهند، حتی بدون اینکه رتبه اول را در صفحه نتایج جستجو کسب کنید. در این مقاله بیشتر میخواهیم در خصوص اصطلاح (Featured Snippets) در سئو و دیجیتال مارکتینگ برایتان بگوییم.
در دنیای پویای سئو (بهینهسازی موتور جستجو)، تحقیق کلمه کلیدی در صدر قرار دارد و وبسایتها را به سمت رتبههای برتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) هدایت میکند. با این حال، شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با حجم جستجوی بالا تنها یک بخش از این پازل است. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص دشواری کلمه کلیدی (Keyword Difficulty) بیشتر برایتان بگوییم.