تولید محتوا
سفارش تولید محتوا تالیفی
سفارش تولید محتوا ویژه
هزینه

تولید محتوا «Content Creation» به عنوان یکی از جدیدترین روش‌های بازاریابی محصول و خدمات شناخته می‌شود. امروزه اغلب صاحبان سایت برای افزایش بازید و ارتقا در رتبه گوگل، از کارشناس محتوا برای نوشتن محتوا کمک می‌گیرند. قطعاً کارشناس محتوا از این مسئله که چه عواملی باعث آسیب به سایت و پایین آمدن رتبه گوگل می‌شود آگاه است.

تولید محتوا
سفارش تولید محتوا تالیفی
سفارش تولید محتوا ويژه
هزینه

تولید محتوا به صورت رپورتاژ یک روش مناسب برای معرفی خدمات کاری و محصولات یک سایت است. کارشناسانی که در زمینه نوشتن محتوای سایت فعالیت می‌کنند، باید بتوانند با نوشتن محتوای جذاب، مخاطب را به خدمات یا محصولات سایت جذب کنند. متن رپورتاژ باید به گونه ای نوشته شود که فرد در نگاه اول بتواند اطلاعات مفید و قابل دسترسی را دریافت کند. نوشتن این سبک از محتوا  نیاز به دانش بالایی دارد تا به صورت حرفه‌ای نوشته شود. به همین علت ما بر آن شدیم تا در این مطلب به معرفی نکات حرفه‌ای نوشتن محتوای رپورتاژ را برای کارشناسان محتوا بپردازیم.

تولید محتوا
طراحی سایت فروشگاهی
هزینه تولید محتوا
هزینه طراحی سایت فروشگاهی

با تولید محتوا می‌توانیم فروش یک سایت را افزایش دهیم. اما چگونه باید این کار را دقیقا انجام داد؟ در این مقاله قصد داریم بدانیم که چگونه در ساخت محتوا محصول بازاریابی کنیم؟ پس تا پایان این همراه من باشید.

تولید محتوا
سفارش تولید محتوا تالیفی
سفارش تولید محتوا ویژه
هزینه

تولیدکننده محتوا باید همیشه سعی کند که با مهم‌ترین نکات و اصول تولیدمحتوا آشنا شود. محتوای یک سایت به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های آن اولین قسمتی است که نظر بیننده را جلب می‌کند. هرچه این محتوا اصولی‌تر و با هماهنگی بیشتری با قواعد سئو باشد، سبب موفقیت کسب و کار و افزایش سوددهی خواهد شد. یکی از مهمترین نکات برای هر سفارش دهنده‌ای که نیاز به محتوا دارد این است که می‌خواهد در گوگل رتبه بالایی داشته باشد و از طریق موتور جستجو گوگل بازدید زیادی را برای سایت خود به ارمغان بیاورد. برای اینکه بتوانیم تولید محتوا حرفه ای داشته باشیم یک سری نکات مهم را در این مقاله باهم بررسی و توضیح می‌دهیم تا بیشتر با روش درست آن آشنا شویم.

تولید محتوا
طراحی پرسونا
سفارش تولید محتوا تالیفی
سفارش تولید محتوا ویژه

زمانی که از پرسونا صحبت می‌کنیم، منظور این است که محتوا باید برای چه کسی و دارای چه شخصیتی قرار است تولید شود؟ اطلاع از پرسونا در تولید محتوا به نویسنده کمک می‌کند تا بتواند به شخصیت  خواننده موضوع پی ببرد و به آسودگی متوجه آن بشوند. به نوعی دیگر، پرسونا یعنی جمع آوری اطلاعات از ویژگی‌های شخصیتی، الگوهای فکری و رفتاری مخاطب شما.

زیر مجموعه ها