Your browser does not support JavaScript!

سفارش و محاسبه هزینه خدمات آنلاین است | مراحل ثبت سفارش

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

Qrcode (به فارسی کیو آر کد) مخفف Quick Response (کد پاسخ سریع) یک نوع بارکد دو بعدی است. این کد معمولا از طریق گوشی های هوشمند خوانده می شود، که معمولا شامل متن، ایمیل، وب سایت، شماره تلفن و موارد دیگر می شود. دامنه استفاده از کد کیو آر آن چنان وسیع است، که برای بازاریابی و تبلیغات محصولات، علامت های تجاری و خدمات و ... کاربرد دارد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

تفاوت Qrcode و Barcode در طراحی و اطلاعاتی است که همراه دارد، و Qrcode که معمولا بر روی محصولات دیده می شود خط های کوچک و ریزی است که اطلاعات و شماره های محصول در زیر آن درج شده است، ولی Barcode مربعی است که در میانه آن خط هایی وجود دارد و این خط ها تقریبا در هم است و اطلاعاتی خاص را به همراه دارد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

بروشور و تراکت از روشهای تبلیغاتی هستند که امروزه اغلب مشاغل برای معرفی کسب و کار های خود از آنها تراکت استفاده می کنند. این دو روش در کشورمان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. بسیاری از افراد این عقیده را دارند که میان بروشور و تراکت تفاوتی به لحاظ محتوا وجود ندارد و تنها در ویژگی های ظاهری باهم تفاوت دارند. اما بروشور و تراکت هرکدام محتوا خاص خود را دارند که در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه خواهیم داد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

پستی که شما به مخاطبانتان ارسال می کنید، ممکن است توسط آنها دوباره به اشخاص دیگر فرستاده شود. دست به دست شدن یک پست در فضای مجازی به نوعی به پخش شدن یک ویروس همه گیر مشابهت دارد. بدین طریق بازدید از محتوای تولید شده بسیار بالا می رود و این موفقیت برای تولید کننده آن محسوب می شود.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

تولید محتوا از اثرگذارترین روش های جذب مشتری است. چگونه می توان دنیایی بدون واژه را تجسم کرد؟ اگر واژه نبود اثرهای ماندگار سعدی و حافظ هم نبود، هیچ کتابی نوشته نمی شد و در کل این خلقت بی معنا بود. این روزها نیز واژه ها در کنار هم قرار می گیرند و محتواهایی تولید می شود تا مخاطب را برای خرید از فروشگاه و یا هر خدمات دیگری ترغیب کند. محتوا با هدف جلب اعتماد مشتریان نوشته می شود و محتوایی موفق است که اکثر نیازهای مخاطبان را برآورده کند. محتوای ساخته شده باید مخاطب را قانع کند که جنسی که در این فروشگاه فروخته می شود، از کیفیت بی نظیری برخوردار است. در کل، محتوا باید ارتباطی بسازد که موجب اعتماد شود و این اعتماد سبب فروش شود.

زیر مجموعه ها