Your browser does not support JavaScript!

سفارش و محاسبه هزینه خدمات آنلاین است | مراحل ثبت سفارش

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

Fomo یا همان ترس از دست دادن (Fear of Missing out) سندرمی است که با ورود گوشی های تلفن هوشمند به وجود آمد. به صورت خلاصه می توان ترس از دست دادن (FoMo) را این گونه تعریف کرد: "ترس از این که در زمان غیبت فرد در شبکه های اجتماعی، او از اتفاقات مهمی بی خبر بماند."

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

از بسیاری جهات اصول برندسازی (برندینگ) بی زمان و بدون تغییر می باشد. تحقیق بر روی مشتریان، به دست آوردن ایده های قدرتمند، تولید محتوایی که بتواند ایده شما را منتقل کند و و در پایان پیدا کردن راه هایی برای آنکه طراحی ها را در مقابل مخاطب مورد نظر قرار دهیم. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اینفوگرافیک یا همان داده نمایی  در حقیقت استفاده از هنر گرافیک و تصویر سازی به منظور رساندن اطلاعات است. غالبا زمانی از اینفوگرافیک ها استفاده می کنیم که توضیح ساده و سریع داده ها مد نظر ما باشد. با وجود تلاش های بسیار طراحان اینفوگرافیک برای ساده کردن موضوع و رساندن مطلب از طریق تصویر سازی درست، باز هم امکان دارد در برخی موارد بیننده قادر نباشد به طور کامل موضوع را  درک کند به همین منظور هنر پویا سازی تصاویر می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود. موشن گرافیک استفاده از تکنولوژی ویدئو یا انیمیشن در جهت ایجاد توهم حرکت تصویر است. تلفیق موشن گرافیک و اینفوگرافیک، موشن اینفوگرافیک را ایجاد خواهد کرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

شاید شما هم قصد دارید برند جدیدی را به وجود آورید، و یا برند خودتان را تقویت کنید، اما برای شروع در فکر آن هستید که این کار را اصولی انجام دهید؛ اگر به دنبال کار اصولی هستید، حتما کلمه برند بوک (کتابچه برند) را بار ها دیده اید. اما آیا یک برند بوک می تواند به برند شما کمک کند و یا صرف هزینه ای اضافی است؟ این موضوع شما را به فکر وادار کرده باشد و اطمینان نداشته باشید که این کار برای شما مفید خواهد بود و یا خیر. در این مقاله قصد دارم عللی که نیاز به طراحی و داشتن برند بوک را برای ساخت و یا تقویت یک برند حیاتی می سازد را بیان کنم و شما نیز بتوانید زودتر اقدام به تصمیم گیری برای برندتان کنید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

روند پیشرفت طراحی پوستر از فرهنگ، مدیا، تکنولوژی، گذشته و آینده، صنعت مد و ...تاثیر می گیرد. آگاهی از این تغییرات به طراحان کمک خواهد کرد تا با علم به روز و مهارت بالا و خلاقیت خود طرح های با کیفیتی ساخته و در رساندن محتوا و تبلیغات خود بسیار موفق عمل کنند. در این مقاله مواردی از روند پیشرفت طراحی پوستر در سال  2016 - 2017 آورده شده است که امیدوارم برای شما عزیزان مفید واقع شود.

زیر مجموعه ها