Your browser does not support JavaScript!

سفارش و محاسبه هزینه خدمات آنلاین است | مراحل ثبت سفارش

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

محبوب شدن سایت برای موتور های جستجو و سئو یکی مهمترین استراتژی های بازاریابی است و برای من بسیار عجیب است که بسیاری از شرکت ها هنوز از این استراتژی به درستی استفاده نمی کنند. همچنین در طرف دیگر سالیانه مبالغ زیادی بابت سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) از طرف شرکت ها هزینه می شود، اما نتایجی که بسیاری از این شرکت ها به دست می آورند در مقایسه با هزینه‌های انجام شده، هیچ گونه همخوانی ندارد. این نکته مهم را در نظر داشته باشید: بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، همیشه به معنی هزینه های زیاد نیست. در این مقاله قصد دارم تا به شما ۱۷ روش که به وسیله آنها می توانید سئوی سایتتان را به صورت رایگان و بدون نیاز به متخصصین سئو تقویت کنید را آموزش دهم. البته  این تمام راه نیست و یک کارشناس سئو، می تواند امکانات بسیار زیاد دیگری را نیز برای شما به ارمغان بیاورد، اما می توانید این ۱۷ شیوه رایگان را خودتان اجرا کنید و از صرف هزینه برای این بخش سئو خودداری کنید. پس پیش به سوی روش های رایگان سئو.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

روند پیشرفت (Trend) به عنوان تغییراتی شناخته می شود که در تمامی بخش های طراحی اتفاق می افتد و  از آزمایش و نوآوری می آید که در طراحی وب سایت نیز از این قائده مستثناء نیست. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

قراردادن کسب و کار در مقابل مشتریان راه کلیدی موفقیت آن کسب و کار است. بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو، یکی از راه هایی است که می توانید به وسیله آن این کار را انجام دهید. با بیش از 6 بیلیون جستجو روزانه، با توجه به این‌که بازدیدکنندگانی که از طریق جستجو سایتی پیدا می کنند بیشتر از دیگر بازدیدکنندگان سایت به فروش نزدیک تر هستند، تعجب آور خواهد بود اگر نتایج جستجو نتواند به کسب و کار کمک کند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

برندبوک (راهنمای برند) چیست؟ برند بوک (راهنمای برند، کتابچه برند و یا کتاب برند) سندی است که به کارگیری تمامی عناصر یک برند را به صورت دقیق مشخص کرده است. این سند باید بتواند حضور متحد و یکپارچه برند شما را به صورت دقیق مشخص کند. برند بوک (کتابچه برند) شامل همه چیز از طرای لوگو و چگونگی استفاده از آن، تا اوراق اداری، ظاهر وب سایت تا ارتباطات افراد با مخاطبین، است. از کتابچه برند برای این استفاده می شود که افراد (کارکنان) به درستی نحوه استفاده و ارتباط پیام برند،  اهداف برند و فلسفه وجودی شرکت را از آن بیاموزند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

برند سازی شخصی یک عبارت نسبتا جدید به شمار می رود و به معنای این است که افراد و تخصص آنها همانند برند های تجاری علامت گذاری شوند. برای اینکه بتوانید خود را به عنوان برند مطرح کنید باید شخصیت منحصر به فرد، حرفه ای و قدرتمندی داشته باشید و این پیام را به مخاطبین انتقال دهید که شما در حرفه ی خود از سایرین متمایز هستید. اگر شما برند شخصی شناخته شده ای داشته باشید، متقابلا شرکت و یا به طور کلی کسب و کار شما نیز از اثرات مثبت آن بهره مند می شود چرا که مخاطب شما وقتی شما برایش محبوب و قابل اعتماد هستید مطمئنا محصول کار شما نیز برایش ارزش بالاتری از محصول  کار سایرین خواهد داشت و به آن نیز اعتماد خواهد کرد. در این مقاله مواردی را که برای داشتن یک برندسازی موفق باید بدانیم آورده شده است، امیدوارم که برای شما مفید واقع شود.

زیر مجموعه ها