مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
شاید بارها در جریان جستجو به وب سایت هایی که اسپم، فروش لینک و بدافزار هستند برخورد کرده باشید. این وب سایت ها وقت بسیاری از افراد را مانند شما میگیرند، کاربر را آزار می دهند و نتایج اشتباه در جستجو را نمایش میدهند. برای این موضوع گوگل از کاربران خواسته تا این سایت ها را گزارش کنند.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
پنهان کاری یا Cloaking در سئو به معنی آن است که به کاربر یا موتورهای جستجو لینک و یا محتوایی را نشان دهید که با آنچه او جستجو کرده بود (نه تنها جستجو بلکه به هر شیوهای دیگر هم این موضوع صادق است) متفاوت باشد. امروز قصد داریم شما را با این موضوع و چهارچوبهای گوگل بیشتر آشنا کنیم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
بک لینکها اثرات بسیار زیادی در بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) دارند. اما تمامی آنها برای شما مفید نیستند. شاید اگر کمی حرفهایتر در موضوع سئو کار کرده باشید عنوان Link Schemes را شنیده باشید. امروز قصد داریم در مورد Link Schemes و اثرات آنها صحبت کنیم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
بک لینکها همیشه برای سایت شما مفید نیستند. این موضوعی است که بسیاری از افراد نمیدانند و هر نوع بک لینکی را برای وب سایتشان تهیه میکنند. اما این موضوع گاهی برخلاف قواعدی است که گوگل برای بک لینک معتبر و با کیفیت اعلام کرده است. در این مقاله Disavow backlinks را برایتان توضیح خواهم داد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
دادههای ساختار یافته (Structured Data) را برای سالیان متمادی است که گوگل به وبمسترها توصیه میکند. اما دادههای ساختار یافته چه هستند؟ دادههای ساختاریافته، نشانهگذاری محتوای یک وب سایت برای فهم دقیق آن توسط موتورهای جستجو است. این موضوع به دریافت نتیجه بهتر یک وب سایت در سئو منجر خواهد شد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات