مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
تولید محتوا چیست؟ بارها با این سوال روبرو شدهام. ما هر روز با انواع محتوا سر و کار داریم، اما خیلیها خوب با تعریف آن آشنا نیستند. امروز تصمیم گرفتم یک بار به صورت کامل در مورد تولید محتوا بنویسم. سعی کردم سوالهای مختلف را با جزئیات پاسخ دهم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
نماد اعتماد الکترونیک یکی از بهترین روش ها برای اعتماد سازی مخاطبین یک سایت و یا اپلیکیشن است. البته در نظر داشته باشید که دریافت آن اجباری نبوده و بدون داشتن نماد مشکلی برای سایت شما پیش نخواهد آمد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روند دریافت نماد اعتماد الکترونیک آشنا کنیم. پیش از اقدام عملی برای دریافت اینماد، توصیه می شود یک دور به صورت کامل مقاله را مطالعه کنید. برخی موارد می توانند به شما کمک کنند تا پروسه کار را سریعتر انجام دهید و میان مراحل بتوانید اطلاعات بخش های بعدی را سریع تر آماده کنید.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
تولید محتوا فروشگاه اینترنتی را باید بسیار جدی بگیرید. اگر یک سایت فروش آنلاین راه اندازی کرده اید حتما این موضوع شما را به فکر وا داشته است. امروز می خواهیم برسی کنیم چه نوع محتوایی برای می تواند به شما برای بهترین نتیجه کمک کند. محتوایی که بتواند نتایج سئو قابل قبولی به دست داده و برای کاربران مفید باشد. در ادامه چندین موضوع مهم در تولید این نوع محتوا را بررسی خواهیم کرد.
- نوشته شده توسط لولسا
- دسته: مقالات
دومین اتوریتی (DA) یک نمره برای رتبه در موتورهای جستجو است که توسط سایت MOZ ایجاد شده. این نمره پیش بینی میکند که یک سایت چقدر خوب میتواند در صفحه نتایج جستجو (SERP) رتبه بگیرد. نمره دومین اتوریتی بین رنج صفر تا ۱۰۰ است. هر چه نمره شما بیشتر باشد، توانایی دریافت رتبه بهتر را خواهید داشت.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
تولید محتوا و لینکسازی دو عامل بسیار مهم موفقیت در سئو یک سایت هستند. تولید محتوا مفید و سودمند در کنار لینکسازی مرتبط میتواند به کمک شما در سئو بیایند. بهینهسازی موتورهای جستجو فاکتورهای بسیار مهمی دارد، اما این دو عامل بسیار اثرگذار هستند. به عبارتی دیگر این دو از مهمترین فاکتورها برای گوگل هستند.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات