مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
ویراستاری سئو محتوا، نقش بسزایی در بالا بردن ارزش محتوا را دارد؛ به طوری که امروزه برای ایجاد یک سایت و نوشتن یک محتوا، دارای جایگاه مهمی است. یک ویراستار سئو باید از خلاقیت و هوش بالایی برخوردار باشد تا بتواند هم ارزش سئو را در محتوا بالا ببرد و هم از کپی برداری جلوگیری کند. در ادامه بیشتر با این حرفه آشنا خواهید شد.
- نوشته شده توسط زهرا نیک نژاد
- دسته: مقالات
بازاریابی دیجیتال نوعی تبلیغات برای محصولات و خدمات محسوب می شود، که اغلب در فضای اینترنت مورد استفاده قرارمی گیرد. در واقع به هر نوع بازاریابی در جهت فروش محصولات و ارائه خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل و سایر ابزارهای دیجیتال) گفته می شود.
- نوشته شده توسط مهتاب نیک نژاد
- دسته: مقالات
پرسونا (persona) کلمه ای است که شاید این روزها زیاد شنیده باشید اما با مفهوم آن آشنا نباشید. این اصطلاح در دهه اخیر رواج پیدا کرده است و بیشتر در حوزه های بازاریابی، طراحی سایت، بازاریابی محتوا، ارتباط بهینه با مشتریان و ...کاربرد دارد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید توصیه می شود ادامه مطلب را از دست ندهید.
- نوشته شده توسط زهرا نیک نژاد
- دسته: مقالات
تولید محتوا برعهده محتوانویس است. محتوا نویس شخصی است که در نقش یک نویسنده عمل می کند و یک موضوع خاص را به صورت خلاقانه و با اصول مربوطه به رشته تحریر در می آورد. به زبان ساده، محتوا نویس پیام های مناسب را در جهت مجاب کردن مخاطبان برای انجام یک عمل انتقال می دهد. امروزه یکی از راههای جذب مخاطب برای بهتر شدن کسب و کار تولید محتوا است.
- نوشته شده توسط مهتاب نیک نژاد
- دسته: مقالات
در دنیای مدرن امروز که همه چیز اینترنتی شده است و فروشگاه های اینترنتی نیز رواج بیشتری پیدا کرده و طرفداران زیادی دارند. پیش نیاز ایجاد یک فروشگاه اینترنتی وجود هاستینگ برای سایت است. یکی از ویژگی های هاستینگ برای سایت فروشگاهی سرعت بالای آن است که اهمیت زیادی دارد. بنابراین برای اینکه بتوانیم در دنیای رقابت اینترنتی از رقبای خود سبقت بگیریم انتخاب یک هاست مناسب و ایمن اهمیت بالایی دارد.
- نوشته شده توسط سمیرا حیدری
- دسته: مقالات