مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
هشتگ (در انگلیسی Hashtag) از شبکه های اجتماعی فیسبوک، لینکدین و توییتر متولد شد. هدف از رواج هشتگ در فضای مجازی، تعیین موضوع و دسته بندی پیام ها برای دسترسی آسان تر مخاطب به آن ها بود. در بیان ساده تر، برای اشتراک گذاری وسیع تر موضوعات در سراسر دنیا به آن ها برچسبی با نماد # زده می شود.
- نوشته شده توسط سازا نوری ممبینی
- دسته: مقالات
اگر طراح سایت هستید یا میخواهید سایت خودتان را بهینه کنید، احتمالا لایت هاوس (Lighthouse) یا همان فانوس دریای گوگل به گوشتان خورده است. در این مقاله میخواهیم بدانیم گوگل لایت هاوس چیست؟ چه ابزارهایی دارد و چرا برای سئو سایت مهم است؟
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
محتوای آسمان خراش (Skyscraper Content) چیست؟ چه ویژگی هایی باعث می شود تا یک محتوا را آسمان خراش بدانیم؟ این نوع محتوا چه فایده ای دارد؟ چه روش هایی برای ساخت این نوع محتوا وجود دارد؟ برای پیدا کردن جواب این سوالات با من همراه باشید.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
برندبوک چیست و از چه بخش هایی تشکیل شده است؟ امروز قصد دارم تا درباره برندبوک (Brand book) با شما صحبت کنم. ابتدا بدانیم برندبوک از چه بخش هایی تشکیل می شود و سپس هر بخش چه زیر مجموعه هایی دارد تا با کلیات یک برندبوک آشنا شوید.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
امنیت در سایت های وردپرسی همیشگی نیست. اگرچه وردپرس یکی از بهترین و امن ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است، اما این موضوع به معنی اینکه همیشه سایت شما ایمن باشد نیست. در این آموزش پنج راه برای امنیت وردپرس به شما می گویم.
- نوشته شده توسط زینب عاشوری
- دسته: مقالات